| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

حتی با خروج گوندوغان؛

کروس نه، کیمیش کاپیتان آلمان شد!

جاشوا کیمیش در نیم ساعت بازی شب گذشته مقابل دانمارک بازوبند کاپیتانی ژرمن‌ها را به بازو بست.

کروس نه، کیمیش کاپیتان آلمان شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در زمانی که یولیان ناگلزمن برای استراحت دادن به بازیکنان کلیدی تیمش در اواسط نیمه دوم اقدام به تعویض دو چهره این تیم کرد و امره جان را به جای ایلکای گوندوغان به زمین فرستاد، کاپیتان تیم ملی آلمان بازوبند را به بازوی جاشوا کیمیش، مدافع راست آلمان‌ها بست.

این در شرایطی بود که مانوئل نویر ۳۸ ساله و تونی کروس ۳۴ ساله از سابقه به مراتب طولانی‌تر و پرافتخارتر از جاشوا کیمیش در تیم ملی آلمان برخوردارند. مانوئل نویر با ۱۲۲ بازی ملی و همچنین تونی کروس با تجربه حضور در ۱۱۲ بازی با تیم ملی آلمان از هر نظر کاپیتان‌های موجه‌تری نسبت به کیمیش به‌شمار می‌آیند اما تصمیم ناگلزمن بر این است که کاپیتان دوم تیم جاشوا کیمیش باشد که در نهایت در آینده کاپیتان تیم ملی آلمان خواهد بود.

 در مورد کروس نکته اصلی این است که او بعد از این جام از حضور در تیم ملی آلمان خودداری خواهد کرد و کفش‌ها را خواهد آویخت و در مورد مانوئل نویر هم زمزمه‌های خداحافظی وجود دارد. اگرچه فرم این گلر دست نیافتنی آلمانی طوریست که فعلاً نمی‌شود شایعات را درباره‌اش جدی گرفت. بازوبند تیم ملی آلمان یک مدعی دیگر هم دارد؛ توماس مولر که فرصت چندانی برای به میدان رفتن در این تورنمنت پیدا نکرده است. البته به نظر نمی‌رسد موضوع بازوبند در تیم ملی آلمان مسئله چندان مهمی باشد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار