| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

ستاره‌های آرژانتین حامی مسی: این برد برای تو!

لائوتارو مارتینز، آنخل دی ماریا و دیبو مارتینز از لیونل مسی حمایت کرده و مدعی شدند که حال او خوب است.

 ستاره‌های آرژانتین حامی مسی: این برد برای تو!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در آخرین و سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی پرو به میدان رفت و موفق شد با دو گل لائوتارو مارتینز برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

مسی در این بازی در ترکیب تیم ملی کشورش حضور نداشت و نتوانست آنها را همراهی کند. او پس از پایان بازی دوم مرحله گروهی برابر شیلی تایید کرده بود که احساس درد دارد و غیبتش باعث نگرانی هواداران این تیم شد اما ستاره‌های آرژانتین سعی کردند که شرایط را آرام کنند. 

مارتینز که ستاره درخشان تیمش در این بازی بود به خبرنگاران گفت: «لئو خوب است. ما امیدواریم که او بتواند در دیدار بعدی در ترکیب حضور داشته باشد. من این گل را به او تقدیم می‌کنم چون می‌دانم که لئو چه ارزشی برای تیم ما دارد.»

آنخل دی ماریا هم که یک پاس گل را برای مارتینز ارسال کرده بود در این باره اظهار داشت: «لئو خوب است. او در حال طی کردن روند درمان است. ما امیدوار هستیم که او در بازی بعدی کنارمان باشد. پیروزی امروز برای او است.»

دیبو مارتینز هم در ادامه اضافه کرد: «برای لئو بهتر بود که امروز استراحت کند و برای بازی مرحله یک چهارم نهایی آماده شود.»

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار