| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

مشتری اماراتی برای یک پرسپولیسی

شهاب زاهدی ، مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا مورد توجه یک باشگاه اماراتی قرار گرفته است.

مشتری اماراتی برای یک پرسپولیسی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نمایش موفق فوتبالیست‌های ایرانی مثل مهدی قایدی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی و... در فصل گذشته لیگ برتر امارات موجب شده تا باشگاه‌های این کشور روی به جذب بازیکنان شاخص ایران بیاورند و در همین راستا گفته می‌شود شهریار مغانلو نیز احتمال دارد به اتحاد کلباء برود، اما اکنون یک باشگاه اماراتی هم نسبت به جذب شهاب زاهدی ابراز علاقه کرده است.

شهاب زاهدی که پس از زدن ۶ گل در دور رفت لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و راهی آویسپا فوکوکا شد، در ۱۵ مسابقه این فصل جی لیگ ژاپن توانسته هفت گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد و در جام امپراتوری هم دو گل بزند که این نمایش موجب شده پیشنهاد اماراتی داشته باشد.

باشگاه اماراتی پیشنهاد خود را به شهاب زاهدی برای انتقال در تابستان ارائه کرد، اما قبل از اینکه باشگاه آویسپا فوکوکا نظرش را اعلام کند، این مهاجم ایرانی خیلی زود آن را نپذیرفت.

زاهدی که دوران خوبی در آویسپا فوکوکا داشته و در هفته اخیر جی لیگ ژاپن هم موفق شد دوباره گلزنی کند، نسبت به حضور در این تیم ابراز علاقه داشته و به همین دلیل پیشنهاد باشگاه اماراتی را رد کرده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار