| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

این ستاره پرسپولیس به تیم یحیی می رود!

فرشاد فرجی، مدافع مازنی پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات پرهیجانی که دنبال کرد و ثبت تصویری یادگاری با وین رونی، اکنون تمرینات پیش فصل اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

این ستاره پرسپولیس به تیم یحیی می رود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فرشاد فرجی چشم انتظار پنجمین فصل حضورش در جمع سرخپوشان است. او که بعد از درخشش در پدیده مشهد و در سال 99 با نظر یحیی گل محمدی به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شده بود، هنوز وضعیت فصل آینده‌اش را مشخص نکرده است.

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی را به عنوان دو مدافع میانی در لیست خود دارد و این در حالیست که از جمع مدافعان فصل گذشته‌اش فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی به پایان قرارداد خود رسیده‌اند.

با توجه به اینکه هنوز وضعیت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با علی نعمتی نیز نامشخص است و گئورگی گولسیانی نیز باید بعد از پایان مسابقات یورو نظر خود را برای تمدید قرارداد به اطلاع باشگاه برساند، باشگاه پرسپولیس به فرجی نیز برای تمدید قرارداد نظر دارد.

با این حال شایعه داغ درباره فرجی احتمال حضورش در فولاد خوزستان و بار دیگر شاگردی یحیی گل محمدی خواهد بود. مربی‌ای که اعتقاد زیادی به این مدافع قائمشهری دارد و در زمان حضورش در این تیم او را در پست‌های مختلف به عنوان بازیکن چند پسته به کار می‌گرفت.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار