| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

گزینه نهایی هدایت باشگاه تراکتور/ سرمربی‌هایی که بالای جدولی بودند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: ۳ مربی داخلی و خارجی را مشخص کرده‌ایم و از بین آنها در سریع‌ترین زمان، سرمربی تراکتور را معرفی می‌‎کنیم.

 گزینه نهایی هدایت باشگاه تراکتور/ سرمربی‌هایی که بالای جدولی بودند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص آخرین وضعیت نیمکت این تیم برای فصل آینده به رسانه ها گفت:«با دستور زنوزی و تصمیم هیات مدیره، این وظیفه به من محول شد پیگیر بحث انتخاب سرمربی و جذب بازیکن باشم. البته تاکید می‌کنم برای اینکه تیم لطمه نخورد، بدون توجه به مسائل مربوط به مالکیت باشگاه باید این کار را انجام بدهیم. تکلیف مالکیت هم قطعا در این هفته مشخص می‌شود. به یک جمع‌بندی رسیده و ۳ مربی داخلی و خارجی را مشخص کرده‌ایم. صبح امروز خواستم برنامه خود را برای ما بفرستند و نظرات فنی‌شان را هم دریافت کردیم. از بین آنها در سریع‌ترین زمان، سرمربی تراکتور را معرفی می‌‎کنیم.»

بر اساس آخرین شنیده سه گزینه نهایی داخلی باشگاه تراکتور در فصل جاری لیگ برتر توانسته بودند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند و فصل را در نیمه بالای جدول به اتمام برسانند.

یکی از گزینه ها مجبتی حسینی است که با آلومینیوم اراک به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی رسید و تیمش را در لیگ برتر هفتم کرد و دیگر گزینه هم مهدی تارتار است که مذاکرات ابتدایی با آن ها انجام شده است.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار