| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پورحمیدی منتظر اقدام بیرانوند!

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد که طی هفته آتی قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور تبریز به امضا خواهد رسید.

پورحمیدی منتظر اقدام بیرانوند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تراکتوری‌ها در سودای آن هستند تا یک نقل‌وانتقالات رویایی و پرسروصدا را پشت سر بگذارند و در این مسیر، هدف اصلی قرمزپوشان تبریزی، جذب ستاره‌های کلیدی پرسپولیس است. در طول 2 هفته، بحث جذب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از سوی باشگاه تراکتور در صدر اخبار رسانه‌ها بوده و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که این موضوع فراتر از یک گمانه‌زنی و شایعه است و پیوستن این 3 ستاره کلیدی پرسپولیس به تراکتور، اتفاق قریب‌الوقوعی به نظر می‌آید.

علیرضا بیرانوند که با فسخ یک‌طرفه قراردادش از پرسپولیس جدا شده، مورد غضب مدیران باشگاه هم قرار گرفته و گفته می‌شود که قرار است از سوی سرخ‌پوشان پایتخت پرونده‌ای علیه بیرانوند در کمیته تعیین‌وضعیت تنظیم شود. با وجود آنکه خبرهای ضدونقیضی پیرامون احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس با پادرمیانی مالکان باشگاه به گوش می‌رسید اما خبرهای جدید حکایت از آن دارد که احتمال بازگشت این دروازه‌بان پرماجرا به جمع سرخ‌پوشان پایتخت به حوالی صفر رسیده و در هفته آتی باید منتظر ثبت انتقال جنجالی او بود!

در انتظار دیدار نهایی بیرانوند و زنوزی

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور با وجود آنکه در هفته‌های اخیر در سودای کناره‌گیری از ادامه مالکیت خود بر این باشگاه بود، تغییر موضع داده و یکی از خریدهای خبرساز او در بازار تابستانه قرار است علیرضا بیرانوند باشد. در روزهای اخیر، مذاکرات تراکتوری‌ها با بیرانوند مثبت پیش رفته و در حالی‌که این دروازه‌بان باتجربه در حال حاضر در کشور ترکیه حضور دارد، گفته می‌شود که در هفته آتی جلسه ملاقات نهایی بیرانوند و زنوزی قرار است تنظیم شود و به نظر می‌رسد در این جلسه، قرارداد یک‌ساله بیرانوند با تراکتور به امضا خواهد رسید!

پورحمیدی و جدایی احتمالی از جمع سرخ‌ها؟

حسین پورحمیدی که در دوره حضورش در استقلال، به‌واسطه آنکه نتوانست فرصت بازی به‌دست آورد و زیر سایه حسین حسینی کارش را پیش برد، از این تیم جدا شد و در ادامه، در تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. پورحمیدی بعد از حضور چندباره در کورس مدعیان رسیدن به دستکش طلایی لیگ برتر فوتبال ایران، در لیگ بیست‌وسوم هم‌تراز با حسین حسینی موفق شد 18 کلین‌شیت کند و دستکش طلایی فصل اخیر لیگ برتر را به‌دست آورد.

پورحمیدی با وجود این درخشش، حالا یک رقیب جدی را در خط دروازه تراکتور می‌بیند و در صورت نهایی‌شدن قرارداد علیرضا بیرانوند که اتفاق قریب‌الوقوعی است، شرایط برای ادامه همکاری او با سرخ‌پوشان تبریزی پیچیده می‌شود. گفته می‌شود که حسین پورحمیدی در صورت نهایی‌شدن قرارداد بیرانوند، تمایلی به ماندن در تراکتور و نیمکت‌نشینی ندارد و در سودای آن است تا بتواند در تیمی دیگر به عنوان دروازه‌بان شماره یک کارش را پیش ببرد. البته که او برای تحقق این مهم باید بتواند رضایت تراکتوری‌ها را جلب کند و باید دید در صورت جدایی احتمالی از تراکتور، مقصد بعدی این دروازه‌بان باتجربه که فصل گذشته در کنار حسین حسینی، رکورددار کلین‌شیت شد، کدام تیم خواهد بود.

 

منبع : فوتبال360

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار