| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس جانشین عبدالکریم را انتخاب کرد

میلاد زکی‌پور، مدافع چپ سپاهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات برای جذب او آغاز شده است.

پرسپولیس جانشین عبدالکریم را انتخاب کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، عبدالکریم حسن پس از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قطر و حضور در الوکره است و مذاکرات جدی بین این دو باشگاه صورت گرفته تا روند این انتقال نهایی شود، اما سرخ پوشان در این شرایط هم بیکار ننشستند و سعی دارند گزینه جانشینی او را آماده داشته باشند.

میلاد زکی‌پور که دو فصل موفق در سپاهان داشت و یکی از بهترین‌های این تیم بود، قراردادش با طلایی پوشان اصفهان به پایان رسیده و به همین دلیل بحث بازگشتش به استقلال و مذاکره آبی‌ها با این بازیکن نیز مطرح شده، اما حالا پرسپولیس نیز برای جذب او اقدام کرده است.

باشگاه پرسپولیس اقدامات اولیه برای جذب میلاد زکی‌پور را انجام داده و به دنبال برگزاری جلسه با این بازیکن است تا بتواند برای جانشینی احتمالی عبدالکریم حسن به توافق برسد و خیال خود را بابت سمت چپ خط دفاعی راحت کند.

زکی‌پور در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته هم مورد توجه یحیی گل‌محمدی بود، اما مخالفت باشگاه سپاهان کاری کرد تا انتقال این مدافع چپ به پرسپولیس انجام نشود ولی حالا با توجه به اینکه قرارداد او با طلایی پوشان به پایان رسیده، بعید نیست این اتفاق رخ بدهد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار