| کد مطلب: ۱۱۲۵۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

سالگادو بالای سر شاهین‌های آینده

اسطوره رئال در عربستان سرمربی شد/ عکس

کاپیتان پیشین رئال مادرید هدایت تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان را برعهده گرفت.

اسطوره رئال در عربستان سرمربی شد/ عکس

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، میشل سالگادو که یکی از اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید به حساب می‌آید و افتخارات پرشماری در لالیگا و اروپا به دست آورده و جزو نسل طلایی این باشگاه بوده، حالا فعالیت خود در عرصه مربیگری را به طور جدی‌تر نسبت به سالیان گذشته آغاز کرد و هدایت تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان را برعهده گرفت.

ابراهیم القاسم، دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان با میشل سالگادو در مقر این فدراسیون در ریاض قراردادی امضا کرد تا این ستاره سابق  رئال مادرید به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال زیر 15 سال سعودی‌ها انتخاب شود و تا سال 2026 برنامه‌های این تیم را پیش ببرد.

میشل سالگادو اسپانیایی که مدرک مربیگری حرفه‌ای اروپا را هم دارد، پیشتر به‌عنوان مدیر فنی باشگاه پافوس قبرس و سرمربی تیم منطقه‌ای گالیسیا اسپانیا و همچنین مقطعی در کادرفنی خاویر آگیره در تیم ملی مصر حضور داشت، حالا هدایت شاهین‌های آینده فوتبال عربستان را برعهده گرفت.

 

23vlemyw

میشل سالگادو اسپانیایی به‌عنوان بازیکن رکورددار موفقیت‌های پرشماری است و توانسته در رئال مادرید، بلکبرن انگلیس و تیم ملی اسپانیا صاحب افتخار شود و دستاورد زیادی داشته باشد که مهم ترین آنها دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهار قهرمانی در لالیگا اسپانیا، سه جام حذفی اسپانیا و سوپرجام اروپا است.

تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان شامل بازیکنان متولد سال 2009 و 2010 است که در انتظار مسابقات مهمی در سال‌های آینده مثل جام‌های آسیایی زیر 17 سال و زیر 20 سال و حتی جام ملت‌های آسیا زیر 23 سال و همچنین بازی‌های المپیک 2032 و جام جهانی 2034 هستند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار