| کد مطلب: ۱۱۲۵۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

زنوزی دستور داد؛ فعالیت تراکتور از سر گرفته شد!

محمدرضا زنوزی اعلام کرد که فعالیت باشگاه تراکتور از سر گرفته می‌شود.

زنوزی دستور داد؛ فعالیت تراکتور از سر گرفته شد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از حذف تراکتور در جام حذفی و عصبانیت شدید هواداران تراکتور، محمدرضا زنوزی اعلام کرد که مالکیت باشگاه تراکتور را واگذار می‌کند و در فصل آینده  تیمداری نخواهد کرد.

زنوزی حتی جلسه مجمع سهامداران را تشکیل داد و از مشتریان باشگاه خواست تا درخواست خرید خود را ارائه دهند. پس از اینکه کسی برای خرید پیش نیامد نیز امور واگذاری به هیئت‌فوتبال داده شد.  

با این حال بعد از گذشت بیش از یک ماه، سرنوشت باشگاه به شکلی نامعلوم پیش رفت تا اینکه زنوزی حتی فعالیت  باشگاه را نیز معلق کرد تا بسیاری از هواداران تیم در نگرانی مطلق قرار بگیرند.

اما شب گذشته گروهی از هوادارن تراکتور که نسبت به ادامه مالکیت محمدرضا زنوزی  تمایل داشتند، راهی بنیان دیزل شدند تا دیداری را با مالک تراکتور شکل بدهند.

زنوزی در صحبت‌های خود هیچ چیز قطعی را به زبان نیاورد اما در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد که به مدیران باشگاه دستور می‌دهد امور باشگاه را پیش ببرند.

    مهم‌ترین امور تراکتور در شروع پنجره تابستانی،  همین مسئله نقل و انتقالات است و همین صحبت محمدرضا زنوزی هم شروع کار تراکتور در این بازار تلقی می‌شود.

در همین حال شایعات پیرامون انتقال سه ستاره پرسپولیس به تراکتور داغ شده و هواداران تراکتور امیدوارند جذب این سه بازیکن نهایی شود؛ هرچند پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده است.

همچنین تراکتور به دنبال انتخاب سرمربی خواهد بود تا فعالیت خود را برای لیگ بیست و چهارم پیش ببرد.زنوزی در بخشی از صحبت‌های خود گفت که امور باشگاه را پیش می‌برد تا اگر مشتری جدیدی هم جلو آمد، کار تراکتور زمین نمانده باشد.باید دید  در روزهای آینده چه اتفاقی پیرامون این باشگاه تبریزی رخ خواهد داد.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار