| کد مطلب: ۱۱۲۵۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پاسخ درویش درباره تمدید با گولسیانی

رضا درویش در مورد درخشش گولسیانی در یورو۲۰۲۴ و تمدید قرارداد او صحبت کرد.

پاسخ درویش درباره تمدید با گولسیانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رضا درویش در جمع خبرنگاران درباره درخشش گولسیانی در تیم ملی گرجستان و نمایش خوب او گفت: الحمدالله دیشب بازی خوبی از ایشان دیدیم‌. یکی دو ساعت قبل تصویری با هم صحبت کردیم و پیروزی تیمش را تبریک گفتم. به هر جهت بازیکن ماست و افتخاریست که در یورو لیگ به مراحل بالاتری هم برود و از این جهت آرزوی موفقیتش را داشتم. سلامتی او را از خدا خواهانیم که بتواند بدرخشد و نشان دهد که بازیکنان پرسپولیس در سطح بین‌المللی هم می‌درخشند.

درویش از صحبت بین گولسیانی و رونالدو گفت: یک نکته‌ جالبی پیرامون نبردش با رونالدو به او گفته؛ قبلا دو بار در مسابقه با پرسپولیس با هم نبرد داشتند و آنجا به او گفته بازیکن این تیم هستم و قبلا باهم بازی کرده‌ایم.

او درباره تمدید قرارداد با گولسیانی با توجه به درخشش چشمگیرش گفت: ربطی ندارد و از اول هم قرار بود پس از بازی‌ها در تیم باشد. قبلا هم به او گفته بودم که ان‌شالله موفقیت‌هایت که تمام شد تهران می‌بینمت و اون گفت با خانواده به تهران می‌آیم.

او درباره تاثیر موفقیت‌های گولسیانی در درآمدزایی پرسپولیس صحبت کرد: بله، درآمدهایی هست که سال‌ها گیرمان آمد ولی فقط اسمش به نام ما شد و نتوانستیم موانع را برطرف کنیم. نامه‌های بسیاری دادیم ولی هنوز عملیاتی نشد ولی خب همین که می‌درخشد، دنیا متوجه می‌شود که پرسپولیس بازیکن تراز اول اروپا را دارد و این یک نقطه مثبتی است. بازیکنان دیگری هم داریم که اگر مجالی بود درخشش ایشان را دنیا خواهند دید.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار