| کد مطلب: ۱۱۲۵۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

آرژانتین در هراس:

مصدومیت دوباره مسی ؟

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، در دیدار برابر شیلی احساس درد داشت و این باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

مصدومیت دوباره مسی ؟

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی شیلی به میدان رفت و موفق شد با تک گلی که لائوتارو مارتینز در دقایق پایانی این بازی به ثمر رساند با نتیحه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند. 

در اواسط نیمه اول این بازی بود که اتفاقی توجه هواداران آرژانتین را به خود جلب کرد. مسی مدام پای راست را می‌کشید و دو بار هم نگاهی به نیمکت انداخت و در نهایت به کنار زمین رفت تا توسط پزشک تیم ملی این کشور مورد معاینه و درمان قرار بگیرد. 

این بازیکن احساس دردی در پای راستش داشت و با ماساژی که گرفت و چسبی که روی آن بسته شد احساس بهتری پیدا کرد و توانست تا پایان این دیدار در زمین حضور داشته باشد و حتی فرصت گلی را هم برای آرژانتین ایجاد کرد و در نهایت هم پیروزی برابر شیلی و صعود به مرحله بعدی را جشن بگیرد. 

اسکالونی پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «من پس از بازی با او حرف نزدم. او توانست در تمام طول بازی در زمین باشد و در لحظات پایانی هم با دی ماریا و مارتینز ۵۰ متر را دوید و این آخرین تصویری است که در ذهنم دارم. حرف بیشتری ندارم چون با او حرف نزدم.»

این در حالی است که او این احتمال را هم مطرح کرد که با توجه به قطعی شدن صعود تیمش در بازی آخر برابر پرو قرار است به بسیاری از بازیکنان استراحت دهد و بازیکنانی که در این دو بازی فرصت حضور در زمین نداشتند را به کار بگیرد و به این ترتیب به احتمال زیاد مسی این فرصت را خواهد داشت که حداقل یک بازی در زمین نباشد و روند درمانش را طی کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار