| کد مطلب: ۱۱۲۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

آنتونیو پیزی سرمربی پرسپولیس شد

تیم پرسپولیس با خوان آنتونیو پیزی سرمربی آرژانتینی برای نیمکت این تیم به توافق رسید و به زودی از این انتقال رونمایی خواهد شد.

آنتونیو پیزی سرمربی پرسپولیس شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس بالاخره پس از مدت‌ها مذاکره با گزینه‌های مختلف خارجی، با خوان آنتونیو پیزی سرمربی سابق تیم ملی عربستان و بحرین برای نیمکت این تیم در فصل آینده به توافق رسید.

این در حالی است که روزهای گذشته نام‌های زیادی اطراف باشگاه پرسپولیس برای قبول هدایت این تیم شنیده می‌شد که یکی از آن‌ها والتر ماتزاری ایتالیایی بود و مذاکرات مدیران پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی سرانجامی نداشت تا هم اکنون یک مرد آرژانتینی نزدیک‌ترین فرد به نیمکت سرخپوشان باشد.

بانک شهر و طبیعت نیز با انتشار استوری‌هایی در اینستاگرام خبر از این انتقال داده بودند و به نظر می‌رسد طرفین به توافق نهایی رسیدند و فقط یک امضا باقی مانده است.

پیزی که سابقه بازی در والنسیا، بارسلونا، پورتو و.. را دارد، با تیم ملی عربستان در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 شرکت کرد اما به موفقیت مورد نظر نرسید.

او سابقه هدایت تیم ملی شیلی، بحرین و الوصل امارات را نیز در کارنامه دارد و قرار است از فصل آینده با پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان به رقابت بپردازد.

اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی پرسپولیس که نیم فصل دوم هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و فصل را با قهرمانی به اتمام رساند، در پایان فصل از این تیم جدا شد و مدیران این تیم پس از 12 روز نهایتا با آنتونیو پیزی برای هدایت سرخپوشان به توافق رسیدند.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار