| کد مطلب: ۱۱۲۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

رابرت پیرس:

امباپه به عنوان شماره 9 بازی کند

رابرت پیرس، ستاره سابق آرسنال، می‌گوید کیلیان امباپه توانایی این را دارد که به عنوان یک مهاجم نوک بازی کند.

امباپه به عنوان شماره 9 بازی کند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، خبرنگار مارکا‌ در حاشیه رقابت‌های یورو 2024 با رابرت پیرس گفت‌وگو کرده و نظر ستاره سابق فرانسه را درباره عملکرد این تیم و همچنین کیلیان امباپه پرسیده است.

امباپه به دلیل شکستگی بینی در بازی مقابل اتریش بازی مرحله دوم مقابل هلند را از دست داد و پیرس معتقد است که آن‌ها با وجود بازیکنانی که فرانسه دارد، باید خیلی بهتر بازی کنند.  

او درباره عملکرد فرانسه در یورو 2024 گفت: "یک‌سری چیزها کم است، فرانسه در دو بازی پیچیده بازی کرده است. وقتی خودمان را با تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند، بسنجیم، برایمان پیچیده‌تر می‌شود. نمی‌دانم چرا، اما ما بازیکنان باکیفیتی داریم که بهتر عمل کنیم. این می‌تواند همان چیزی باشد که دشان می‌گوید، شیوه بازی او، که من بسیار به آن احترام می‌گذارم، چون من مربی نیستم، اما به نظرم با بازیکنانی که داریم، می‌توانیم بهتر عمل کنیم."

 

fyyxak1m

پیرس درباره اینکه شاید فرانسه به دلیل غیبت کیلیان امباپه مقابل هلند نمایش مناسبی نداشته، گفت: "من دوست ندارم انتقاد کنم، اما دوست دارم تحلیل کنم. کمی از نظر فنی کمبود داشتیم، به طور مثال روی پاس، کنترل و همینطور گل. بازی کمی بهتر از بازی اول بودیم که بسیار پیچیده بود. می‌توانیم بهتر بازی کنیم، باید این کار را انجام دهیم، اما تکرار می‌کنم که این می‌تواند به روشی که دشان ‌می‌خواهد اعمال کند بستگی داشته باشد."

بازیکن سابق فرانسه درمورد عملکرد امباپه گفت: "برای او و همه طرفداران فرانسه خبر خوبی بود که بازی نکرد، باید مراقب باشد چون او مهره ارزشمندی است، فقط پنج روز گذشته و سلامتی مهم است. او قرار است بازی کند، مطمئناً، چون ما به او نیاز داریم، همه این را می‌دانند."

او در پاسخ به این سوال که در کدام پست امباپه را بازیکن بهتری می‌داند، گفت: "از نظر من وقتی جلوتر بازی می‌کند، بهتر است. درست است که او مثل روبرت لواندوفسکی، هری کین یا اولیویه ژیرو شماره 9 نیست، اما با کیفیتی که دارد می‌تواند به عنوان شماره 9 بازی کند، فضا پیدا کند."

ستاره سابق آرسنال درباره اینکه این بازیکن باید برای رئال مادرید در کدام پست بازی کند همچنین گفت: "بازی برای مادرید هرگز آسان نیست، فشار وجود دارد و من به شخصه فشار مادرید را دوست دارم. امباپه با نحوه بازی، هوش و ذکاوتش، خیلی خوب عمل می‌کند. طبیعی است که در ابتدا کمی سخت باشد و شاید نتواند خیلی عالی باشد اما به نظرم او باید در پست مهاجم بازی کند و جود بلینگام هم پشت او بازی کند."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار