| کد مطلب: ۱۱۲۴۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

خشم یونایتد از تن‌هاخ: لو دادن جزئیات جلسه محرمانه!

سر جیم راتکلیف، مالک و مدیر باشگاه منچستریونایتد، به شدت از اظهارات مطرح شده از سوی اریک تن‌هاخ عصبانی است.

 خشم یونایتد از تن‌هاخ: لو دادن جزئیات جلسه محرمانه!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، عملکرد نه چندان خوب منچستریونایتد در فصل گذشته باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری تن‎‌هاخ از هدایت این تیم در پایان فصل به گوش برسد و حتی بسیاری از رسانه‌ها از آغاز مذاکرات مدیران این باشگاه با دیگر گزینه‌های این تیم برای فصل آینده خبر داده بودند. 

با این حال، مدیران یونایتد به این نتیجه رسیدند که بهتر است حداقل برای یک فصل دیگر هم به همکاری با این مربی هلندی ادامه دهند و این تصمیم در جلسه‌ای محرمانه که با حضور او و مدیران این باشگاه در ایبیزا برگزار شد گرفته و کمی به صورت رسمی هم از سوی رسانه‌ها اعلام شد. 

 سرمربی منچستریونایتد در گفت‌وگویی که با رسانه‌های هلندی داشت مدعی شد که به او گفته شده است که این فرصت را خواهد داشت که این فصل در این تیم بماند و حتی قراردادی سه ساله هم امضا کند و روزنامه سان خبر داده است که مطرح کردن جزئیات این جلسه باعث عصبانیت شدید راتکلیف شده است. 

این میلیاردر انگلیسی که حالا مالک بخشی از سهام منچستریونایتد است تمایلی به رسانه‌ای شدن این مسائل نداشت و انتظار می‌رود که تذکری جدی از سوی مدیران شیاطین سرخ به تن‌هاخ داده شود تا بیشتر از این جزئیات را منتشر نکند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار