| کد مطلب: ۱۱۲۴۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

رونالدو باعث شد ببریم!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، به کریستیانو رونالدو اعتماد کاملی دارد و از حضورش در این تیم بسیار راضی است.

رونالدو باعث شد ببریم!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم ملی پرتغال امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپایی ۲۰۲۴ و در یک بازی حساس و تماشایی باید روبروی تیم ملی ترکیه به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی خیالش را از صعود به مرحله بعدی راحت کند. 

بسیاری از فوتبال‌دوستان در انتظار درخشش رونالدو و رویارویی او با آردا گولر در این بازی هستند که او هم در ترکیب ترکیه خوش درخشیده است و مارتینز هم بار دیگر در گفتگو با خبرنگاران در آستانه این بازی نشان داد که تا چه حد به این بازیکن اطمینان دارد و از حضور او در تیمش خوشحال است. 

 

ld0ydcbd

سرمربی تیم ملی پرتغال درباره تاثیرگذاری رونالدو روی تیمش و نتایج به دست آمده گفت: «او بسیار منظم و مقرراتی است. به سختی تلاش می‌کند و یک قاتل واقعی و بازیکنی بسیار مهم در محوطه جریمه به حساب می‌آید. او فضا را باز کرد و به فرانسیسکو کونسیسائو در گلزنی کمک کرد. 

در واقع این فضا برای او باز شده بود چون کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه حضور داشت. ما با تمرکز بسیاری کار و تلاش می‌کنیم و کریستیانو بازیکن مهمی برای ماست، خصوصا در کارهایی که قصد داریم در محوطه جریمه حریف انجام دهیم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار