| کد مطلب: ۱۱۲۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

فاجعه تکمیل شد: روزهای تلخ والیبال ایران

والیبال ایران سال سخت و فاجعه‌باری را پشت سر می‌گذارد.

 فاجعه تکمیل شد: روزهای تلخ والیبال ایران

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سال ۲۰۲۴ برای تیم‌های والیبال ایران چه ساحلی، چه سالنی در رده بزرگسالان رو به اتمام است و بر خلاف پیش‌بینی‌ها هیچکدام از تیم‌ها نتوانستند سهمیه المپیک به دست بیاورند.

تیم ملی والیبال ایران که در هفته اول و دوم با موریس موتا پائز سرمربی برزیلی خود نتوانست حتی بردی را به دست بیاورد و تنها در هفته سوم درست وقتی که پائز اخراج و المپیک برای ایران از دست رفت، موفق به کسب پیروزی شد.

در بخش والیبال ساحلی نیز که فدراسیون به المپیکی شدنش امید بسیاری داشت، امروز با باخت برابر چین نتوانست راهی المپیک پاریس بشود تا سال فاجعه بار والیبال ایران تکمیل شود و هیچ تیمی از والیبال ایران چه در بخش تیمی و چه در بخش داوری در المپیک پاریس حضور نداشته باشد.

داوری ایران هم این فصل دچار افت شد. برخلاف سال‌های گذشته، هیچ داوری از ایران در لیگ ملت‌های والیبال قضاوتی را نداشت و حتی به این مسابقات دعوت هم نشد.

در بخش زنان نیز، تیم ملی بزرگسالان ایران در چلنج کاپ در غیاب چین، ژاپن و کره جنوبی نتوانست نتیجه بگیرد و دو باخت مقابل هند، حتی جز پنج تیم اول هم قرار نگرفت.

باید دید نقطه قوت این سال‌های والیبال ایران یعنی تیم‌های نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیایی چه خواهند کرد. درصورت ناکامی، سال فاجعه‌بار والیبال ایران تکمیل خواهد شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار