| کد مطلب: ۱۱۲۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی کرمانی‌مقدم:

بهترین گزینه برای پرسپولیس گل محمدی است

مرتضی کرمانی‌مقدم، پیشکسوت پرسپولیس به انتخاب جانشین اوسمار و فسخ بیرانوند واکنش نشان داد.

بهترین گزینه برای پرسپولیس گل محمدی  است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم پرسپولیس بعد از جدایی اوسمار ویرا هنوز موفق به انتخاب جانشین سرمربی برزیلی نشده و از طرفی فسخ غیرمنتظره علیرضا بیرانوند به یکی دیگر از مشکلات سرخ‌ها در این روزها تبدیل شده است. رفتار گلر ملی‌پوش پرسپولیس باعث ناراحتی بسیاری از هواداران این تیم و پیشکسوتان پرسپولیس شده و مرتضی کرمانی مقدم ستاره سابق سرخ‌ها نیز در این زمینه گفت و گویی انجام داده است.

گزیده صحبت‌های کرمانی‌مقدم با همشهری درخصوص انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس و جدایی بیرانوند را در زیر بخوانید:

    {بهترین گزینه برای جانشین اوسمار} حیف شد اوسمار رفت و باید هر طوری بود او حفظ می‌شد اما حالا که اوسمار رفته اسکوچیچ بهترین گزینه برای پرسپولیس است.

    {انتخاب گزینه داخلی} اگر علی دایی را بیاورند عالی است اما بعید بدانم بیاید ‌یا خود یحیی گل‌محمدی را برگردانند. من این دو را بهترین گزینه‌های داخلی می‌دانم.

    {فسخ بیرانوند} درست نیست که باشگاه پرسپولیس را اذیت کنند. همه باید اجازه بدهند که باشگاه سرمربی جدید را انتخاب کند. بیرانوند چندین سال در پرسپولیس بوده، عضوی از این باشگاه شده و از طریق همین پرسپولیس به تیم ملی رسیده و پیشرفت کرده است.

    {انتخاب جانشین بیرانوند} بیرانوند هم باشد پرسپولیس به دروازه‌بان جدید نیاز دارد. گلرهای خوب زیادی در ایران داریم و پرسپولیس حتی می‌تواند گلر خارجی بیاورد.

    {بهترین بازیکن فصل بازیکن پرسپولیس} اورونوف بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل بود.

    {حضور امید عالیشاه در تیم ملی} عالیشاه این فصل نسبت به سال قبل خیلی عالی بود و می‌توانست به تیم ملی دعوت شود و من فکر می‌کنم جای این بازیکن در تیم ملی خالی است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار