| کد مطلب: ۱۱۲۴۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

این ستاره رئال مادرید از کروس هم بهتر می‌شود!

حمیت آلتین‌توپ، ستاره سابق رئال مادرید، از درخشش بازیکن هموطنش در ترکیب این تیم ابراز خوشحالی و اطمینان کرد.

این ستاره رئال مادرید از کروس هم بهتر می‌شود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از فنرباغچه جدا شد و به رئال مادرید پیوست و بسیاری از هواداران این تیم مشتاق تماشای درخشش او در ترکیب این تیم بودند. اما فصل اول حضور او در سانتیاگو برنابئو به دلیل مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت چندان خوب پیش نرفت.

با این حال، نمایش تحسین برانگیز او در مقطع پایانی فصل باعث شد که به اردوی تیم ملی ترکیه برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت شود و در بازی اول برابر گرجستان هم عملکردی عالی داشت و گلی خیره‌کننده را به ثمر رساند.

qrafgp3w

 هواداران رئال مشتاقانه منتظر بازگشت او به ترکیب این تیم در فصل آینده هستند و آلتین‌توپ که پیش از این سابقه حضور در تیم ملی ترکیه و رئال مادرید را داشته است در گفتگو  با خبرنگاران اظهار داشت: «رئال مادرید برای خرید گولر با من مذاکره بود. او این پتانسیل را دارد که جای تونی کروس را بگیرد و حتی از او بهتر شود.»

گولر خودش را برای دومین بازی تیم ملی ترکیه در مسابقات یورو آماده می‌کند که روز شنبه برابر تیم ملی پرتغال برگزار خواهد شد و امیدوار است که بتواند این بار هم به تیمش برای کسب سه امتیاز حساس این بازی کمک کند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار