| کد مطلب: ۱۱۲۴۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

رفیق فابریک یحیی با اجازه اش سرمربی پرسپولیس می شود!

از امروز مدیران باشگاه پرسپولیس جستجوهای تازه‌ای را برای رسیدن به گزینه مناسب خود آغاز خواهند کرد.

رفیق فابریک یحیی با اجازه اش سرمربی پرسپولیس می شود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید همچنان سردرگم و مستأصل به نظر می‌رسد. از یک سو محدودیت سقف بودجه و از سوی دیگر سختگیری‌های هواداران و رسانه‌ها باعث شده با وجود سرازیر شدن گزینه‌ها به‌سمت این باشگاه، درویش و همکارانش کار دشواری برای رسیدن به انتخاب نهایی داشته باشند.

رقم درنظرگرفته‌شده برای اوسمار ۵۰۰ هزار دلار بود؛ اما بعدتر گفته شد این باشگاه برای انتخاب سرمربی خارجی تا ۷۰۰ هزار دلار هم می‌تواند هزینه کند. بعدتر که گفته شد با این بودجه، انتخاب سرمربی محدود خواهد شد حالا شایعه شده این باشگاه تا یک میلیون دلار (تحت شرایط خاص و همراهی اسپانسر و مالک) هم می‌تواند برای جذب سرمربی هزینه کند که اگر این‌گونه باشد، یعنی ۶۰ میلیارد تومان که یک هفتم کل بودجه فصل آینده باشگاه است را باید برای سرمربی خارجی بگذارد.  این در حالی است که سرمربی خارجی بعدی حتماً یک دستیار اول، یک مربی دروازه‌بانی و یک مربی بدنساز هم با خودش به تهران خواهد آورد که جذب آن‌ها احتمالاً بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار دیگر هزینه دربرخواهد داشت.

ورزش سه مدعی شده، باشگاه پرسپولیس نیم‌نگاهی هم به گزینه‌های داخلی دارد اخیراً نام‌ مربیانی مثل افشین قطبی و مهدی تارتار هم مطرح شده و مدیران پرسپولیس به این گزینه‌ها هم فکر می‌کنند که در صورت نرسیدن بودجه‌شان برای جذب مربی خارجی رزومه‌دار و باکیفیت به گزینه داخلی برگردند.

در این میان البته گزینۀ اول مدیران باشگاه پرسپولیس در بین مربیان داخلی علی دایی بود و مدیران باشگاه قصد داشتند تا در صورت جواب مثبت دایی، یک یا دو دستیار قدرتمند خارجی برای او بیاورند و از کاریزمای دایی برای مدیریت تیم بهره بگیرند که دایی نه خودش اقبالی به حضور در فوتبال دارد، نه شرایط برای حضورش مهیاست.

با این وجود، از امروز دور جدیدی از جستجوهای مدیران پرسپولیس برای رسیدن به گزینه‌های قابل‌قبول آغاز خواهد شد که باید دید به چه نام‌هایی ختم می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار