| کد مطلب: ۱۱۲۳۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

وریا غفوری، شخصیت مجیدی را به رخ نکونام کشید

وریا غفوری می‌گوید فرهاد مجیدی برای او به شدن قابل احترام است.

وریا غفوری، شخصیت مجیدی را به رخ نکونام کشید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، وریا غفوری کاپیتان تیم قهرمان فرهاد مجیدی بود و همیشه از این سرمربی تمجید کرده است. اختلافات وریا و نکونام بر کسی پوشیده نیست و این موضوع از زمان حضور غفوری در فولاد نشات می‌گیرد. وریا غفوری چند وقت پیش از جواد نکونام انتقاد کرد که این موضوع واکنش‌های مختلفی را در پی داشت و امیرحسین صادقی دیگر کاپیتان سابق استقلال به وریا حمله کرد.

وریا در جدیدترین اظهارات خود گفت: من دوست ندارم امروز در مورد تفاوت‌ها صحبت کنم. برای من، فرهاد مجیدی یک شخصیت فوق‌العاده قابل احترام است. او کاری کرد کارستان. او رکورد زد، قهرمانی به دست آورد و سرش بالاست.

کاپیتان سابق آبی‌ها ادامه داد: نه فقط من بلکه وظیفه تمامی اهالی فوتبال است که با احترام در مورد مجیدی صحبت شود. او در قلب هواداران استقلال جایگاه خودش را دارد.

غفوری در پایان گفت: من نمی‌خواهم مقایسه کنم، امیدوارم در انتها، مدیران و کسانی که امروز برای استقلال تصمیم گیرنده هستند، به نتایجی برسند که تیم بتواند رشد کند و ارتقا یابد و در انتها به جام برسد. صحبت‌های من در مورد نکونام شخصی نبود. اگر می‌خواستم شخصی صحبت کنم طور دیگری صحبت می‌کنم. بخواهم شخصی صحبت کنم همه چیز را باز می‌کنم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار