| کد مطلب: ۱۱۲۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

علی دایی برای آمدن به پرسپولیس مشکل دارد یا ندارد؟!

در خبرهای روزمره فوتبال ایران دوباره شنیده می شود که علی دایی این بار پیشنهاد تازه ای برای بازگشت به این ورزش دریافت کرده است.

علی دایی برای آمدن به پرسپولیس مشکل دارد یا ندارد؟!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حدود دو سال قبل علی دایی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران پیشنهادی مبنی بر هدایت تیم ملی دریافت کرد. دایی در همان دوران این پیشنهاد را با احترام رد کرد و تصمیم گرفته شده را برای نیمکت تیم ملی، قابل قبول دانست. در چند سال گذشته، پیشنهاد مربیگری در چند تیم لیگ برتری نیز از سوی دایی پذیرفته نشد.

دایی در سال هایی که گذشت، نشان داد به یک موقعیت شناسِ قابل تبدیل شده است. او دیگر می داند قرار نیست به هر پیشنهادی در همان لحظه جواب مثبت بدهد. با اینکه می دانیم دایی وقت حضور در تیم های شهرستانی را ندارد و می خواهد در تهران بماند اما با این همه، او حتی به همین پیشنهادهای دم دستی هم جواب منفی داده است.

دایی در شرایطی که موقعیت پرسپولیس را بررسی می کند و خبر از توفیق اوسمار ویرا در این تیم دارد، بی تردید می داند که هر نتیجه ای در این تیم بگیرد با اوسمار و یحیی گل محمدی مقایسه می شود. حالا آیا صلاح است او این زندگی راحت و کم دغدغه را راحت کند و گیر ماجراهای عجیب و غریب فوتبال ایران بیفتد؟ آیا دایی حاضر است آرامش امروز را نادیده بگیرد و در غوغاسالاری این فوتبال غرق شود؟

به نظر می رسد او از همه ما باهوش تر است و قطعا نیازی به راهنمایی و مشورت ندارد. دایی بهترین تصمیم را خواهد گرفت؛ حتی اگر با حضور او در پرسپولیس از سوی نهادهای تصمیم ساز موافقت شود، این علی دایی است که مقطع زمانیِ دقیق و درست را برای بازگشت به فوتبال کشور تشخیص می دهد.

به قوه تشخیص و دانسته های علی دایی باید اعتماد کنیم؛ او می داند شخصیتی که اینک فارغ از بحث های مربیگری قوام پیدا کرده، به همین سادگی به دست نیامده که روی این سرمایه بزرگ، کبریت بکشد. دایی قاعده بازی را قطعا می داند و خبرها و شایعه ها را رصد می کند.

البته هنوز پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس به دایی رسما اعلام نشده و شاید این مسئله در حد همان شایعاتِ همیشگی باقی بماند. شاید هم بعدها متوجه شویم که دایی در پیغام های پشت پرده گفته است بگذارید به زندگی ام ادامه بدهم؛ بدون فوتبال و جار و جنجال...

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار