| کد مطلب: ۱۱۲۳۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

تا سال ۲۰۲۸

رسمی: ستاره ژاپنی به بایرن مونیخ پیوست

هیروکی ایتو، مدافع اشتوتگارت، امروز با قراردادی 4 ساله به ارزش 30 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست.

رسمی: ستاره ژاپنی به بایرن مونیخ پیوست

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، باشگاه بایرن مونیخ از امضای قرارداد با هیروکی ایتو تا تابستان 2028 خبر داد. باوارایی‌ها با فعالسازی بند فسخ 30 میلیون یورویی قرارداد ایتو با اشتوتگارت این مدافع ژاپنی و چپ پا را به خدمت گرفتند. این مدافع 25 ساله که 18 بار برای تیم ملی ژاپن به میدان رفته، 97 بار برای اشتوتگارت بازی کرد.

هیروکی ایتو پس از رسمی شدن انتقالش گفت: «برای من افتخار بزرگی است که می‌توانم برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی کنم. نام بایرن مونیخ در ژاپن شهرت خوبی دارد. من در اشتوتگارت تمام تلاشم را کردم و از این باشگاه سپاسگزارم. اکنون من مشتاقانه منتظر چالش جدید در مونیخ هستم و می‌خواهم سهمی در راه کسب عناوین زیاد بایرن داشته باشم. برای من، بایرن باشگاهی عالی است.»

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، نیز گفت: «خوشحالیم که هیروکی ایتو را برای بایرن به خدمت گرفتیم. ما بازیکنان با انگیزه و گرسنه موفقیت می‌خواهیم تا انرژی جدیدی به ارمغان بیاورند و هیروکی همه چیزهایی را که ما می‌خواهیم، دارد. او بازیکنی است که چالش‌ها را می‌پذیرد، بر آنها غلبه می‌کند و به طور مداوم راه خود را رو به جلو باز می‌کند. او 25 ساله ولی بسیار باتجربه است. ایتو می‌تواند فشارها را تحمل کند و یک نیروی تقویتی واقعی برای ما خواهد بود.»

کریستوف فروند، رئیس بایرن، نیز گفت: «هیروکی ایتو در اشتوتگارت بازیکن قابل اعتمادی بود. او به طور مداوم بازی‌های سطح بالایی ارائه می‌کرد و بنابراین مورد توجه برخی از باشگاه‌های بزرگ خارجی نیز قرار گرفت. هیروکی قد بلند و تهاجمی است. او پای چپ قدرتمندی دارد و بازیساز متبحری است. او می‌تواند در سمت چپ دفاع یا در مرکز زمین بازی کند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار