| کد مطلب: ۱۱۲۳۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

واکنش عجیب اوسمار به جدایی از پرسپولیس

یکی از موضوعات داغ این روزهای فوتبال ایران وضعیت نیمکت سرخپوشان برای فصل آینده است که هنوز تکلیف آن مشخص نشده است.

واکنش عجیب اوسمار به جدایی از پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اوسمار در پنجره زمستانی جانشین یحیی شد و ابهامات زیادی درباره موفقیت او وجود داشت. با این حال وقتی به هفته‌های پایانی لیگ برتر رسیدیم و سرخپوشان نمایش خیره‌کننده‌ای به جا گذاشتند هیچ هواداری از پرسپولیس درباره ادامه همکاری اوسمار و تمایلش برای ماندن شکی نداشت و صحبت‌های این مربی برزیلی هم این دیدگاه را تقویت می‌کرد.

با این حال اوسمار به شکل عجیبی ایران را ترک کرد و رفته رفته مشخص شد که او قرار نیست به ایران برگردد. طی روزهای اخیر نقل قول‌های مختلف و مبهمی از سوی اوسمار درباره آینده‌اس در پرسپولیس منتشر شده، که شاید مهم‌ترین نقل قول مربوط به صحبت‌های شب گذشته علیرضا بیرانوند باشد که گفت او با بوریرام تایلند به توافق رسیده و خبری از بازگشت او نخواهد بود.

در همین راستا امروز خبرنگار ما پیامی برای اوسمار در یکی از صفحات مجازی‌اش ارسال کرد و او پاسخ کوتاه و باز هم مبهمی به یک سوال شفاف درباره آینده‌اش داشت و گفت: «پرسپولیس تصمیم من را می‌داند.»

مدیران پرسپولیس پس از اینکه احتمال بازگشت اوسمار به پایین‌ترین حد خود طی روزهای اخیر رسید، کار انتخاب جانشین را آغاز کرده‌اند و در حال حاضر گفته می‌شود که دراگان اسکوچیچ برای جانشینی اوسمار برگزیده شده و مذاکرات با او آغاز شده است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار