| کد مطلب: ۱۱۲۳۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

اوسیمن در الاهلی؟

مهاجم نیجریه‌ای ناپولی مورد توجه یکی از تیم‌های فوتبال عربستان قرار گرفته است.

اوسیمن در الاهلی؟

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، باشگاه الاهلی عربستان در فصل گذشته، لیگ این کشور را در رده سوم به پایان رساند اما مسئولان باشگاه انتظار دارند این تیم در فصل آینده قهرمان شود و برای این موضوع پروژه نقل و انتقالاتی جذابی را در نظر گرفته‌اند.

آنها قصد دارند ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی را به خدمت بگیرد و الاهلی این موضوع را به گوش سران ناپولی رسانده که به هیچ وجه نگران قرارداد 120 میلیون یورویی این بازیکن نیستند.

در چنین شرایطی مسئله انتقال اوسیمن جواب مشخصی ندارد؛ چون که از سمت دیگر این مهاجم نیجریه‌ای مورد توجه پاری سن ژرمن و چلسی قرار گرفته و دی لورنتیس به آنها اعلام کرده بود که این بازیکن را کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو نمی‌فروشد!

 او در برنامه های تاکتیکی کونته جایگاه ثابتی خواهد داشت و این موضوع را در مصاحبه اخیر خود را تایید کرد و گفت: شایعاتی در مورد انتقال من با لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شود و البته وقتی یکی از مهم‌ترین مهاجمان جهان هستید، انتظار این چیزها را دارید؛ لیگ برتر انگلیس یکی از بزرگترین و بهترین لیگ‌های کل جهان است. من در ناپولی هستم و قرارداد جدیدی امضا کردم که یعنی از گذر وقت در آنجا لذت می‌برم. در پایان فصل، من قبلاً تصمیم خود را گرفتم و از قبل می‌دانم که می‌خواهم با حرفه‌ام چه کار کنم.

با این حال گمانه‌زنی کارشناسان بر این است که اوسیمن تابستان امسال ناپولی را ترک کند و طبق گزارش دیلی اسپورت، الاهلی با چنین شرایطی قطعا یک گزینه محتمل برای انتقالش محسوب می‌شود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار