| کد مطلب: ۱۱۲۳۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پاسخ رد وینی به پی‌اس‌جی

انتقام‌گیری نافرجام الخلیفی از رئال

ناصر الخلیفی به‌سختی جدایی کیلیان امباپه و انتقالش به رئال را فراموش خواهد کرد و به همین دلیل وینیسیوس را زیر ذره بین دارد هرچند پاسخ ستاره برزیلی منفی بود.

انتقام‌گیری نافرجام الخلیفی از رئال

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کیلیان امباپه دوشنبه گذشته رایگان از پی‌اس‌جی به رئال مادرید پیوست تا به عقیده بسیاری انتقال قرن رقم بخورد. بعد از هفت سال تلاش رئال بالاخره ستاره فرانسوی را از پاریس جدا کرد که ضربه سختی به ناصر الخلیفی بود.

مدیر قطری اصلا تصور نمی‌کرد روزی امباپه را رایگان از دست بدهد. او سال گذشته اطمینان داده بود که نه کیلیان را خواهد فروخت و نه اینکه بازیکن رایگان تیم را ترک خواهد کرد اما در نهایت دومی اتفاق افتاد.

 طبق ادعای رادیو RMC، الخلیفی بعد از اطمینان از تصمیم امباپه به سراغ وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، رفت. او وینی را به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی امباپه می داند اما پاسخ مدعی اول توپ طلای 2024 منفی بود. وینیسیوس که جایگاهی فوق العاده در رئال دارد، بارها گفته است که می‌خواهد تا پایان فوتبالش در رئال بماند. او تا 2027 قرارداد دارد و بعد از فتح لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت امیدوار است فلورنتینو پرز مذاکرات تمدید را به زودی شروع کند. در واقع وینی با بند فسخ یک میلیارد یورویی یکی از بازیکنان غیر قابل فروش رئال است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار