| کد مطلب: ۱۱۲۲۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

علی دایی سرمربی جدید پرسپولیس؟

اسطوره فوتبال ایران نسبت به شایعه بازگشت و حضور دوباره‌اش روی نیمکت پرسپولیس واکنش نشان داد.

علی دایی سرمربی جدید پرسپولیس؟

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پایان همکاری احتمالی اوسمار ویرا با پرسپولیس موجب شده تا برای چندمین بار طی سالیان اخیر شایعه سرمربیگری علی دایی در این تیم و بازگشت دوباره او به جمع سرخ پوشان پایتخت مطرح شود، اما او مثل همیشه این موضوع را رد می‌کند.

علی دایی در جدیدترین گفت‌وگوی خود تاکید کرده که هیچ پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده و البته در نیم‌فصل اول هم که یحیی گل‌محمدی در این تیم بود، چنین پیشنهادی داشته ولی حاضر نشده به جای دوست و هم‌بازی خود روی نیمکت بنشیند که مشروح صحبت‌های او با تابناک را در ادامه می‌خوانید:

* طی چند روز اخیر واکنش‌هایی مطرح شد که شما به عنوان سرمربی پرسپولیس در فصل آینده انتخاب خواهید شد و برخی حتی در این زمینه تبریک هم گفته‌اند.

تبریک برای حضور من در پرسپولیس؟! چه جالب! خودم از همه جا بی‌خبرم.

 * این موضوع که با شما برای حضور در پرسپولیس صحبت شده، صحت ندارد؟

خیر، صحت ندارد. چه کسی گفته باشگاه پرسپولیس با من برای سرمربیگری این تیم صحبت کرده و من هم پذیرفته‌ام؟

* سابقه دوستی شما با مدیرعامل پرسپولیس و دیدارهای گاه و بی‌گاه به انتشار چنین خبری کمک کرده است.

من با آقای درویش در سایپا سابقه همکاری خوب و موفقی داشتم. ارتباط دوستی خوبی هم میان ما جریان دارد، اما این دلیل نمی‌شود که من برای هدایت پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشینم.

* اما فصل قبل چنین پیشنهادی از طرف رضا درویش به شما شده بود.

بله، این موضوع برای فصل قبل بود. ابتدای فصل آقای درویش برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کردند که آن زمان برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال نداشتم و برای نیم‌فصل هم دوباره با من صحبت کردند و این زمانی بود که هنوز یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس حضور داشت و من نپذیرفتم که در میانه فصل به جای دوست قدیمی‌ام بیایم و هدایت پرسپولیس را در دست بگیرم.

* اما این سری به نظر حضور شما در پرسپولیس خیلی جدی شده است؟

من که می‌گویم خبری نیست. این‌جا در دفتر کارم هستم و زندگی‌ام را می‌کنم.

* حتی مطرح شده که اردوی پرسپولیس در هلند را شما برنامه‌ریزی کرده‌اید. در آنجا سه دستیار آلمانی و سه بازیکن اروپایی به تیم ملحق خواهند شد. اخبار و شایعات تا این حد پیش رفته است.

اردوی پرسپولیس در هلند چه ارتباطی با من دارد؟ این را تازه از شما می‌شنوم. من عاشق پرسپولیس هستم. همیشه این تیم و هوادارانش را دوست داشته و دارم. از موفقیت‌هایش همیشه خوشحال می‌شوم. چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم، همیشه برای این تیم مردمی و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو دارم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار