| کد مطلب: ۱۱۲۲۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

چراغ سبز پوچ به یونایتد:

آماده مذاکره هستم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق چلسی، می‌گوید آماده است تا با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند.

 آماده مذاکره هستم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پوچتینو در تابستان سال گذشته هدایت چلسی را بر عهده گرفت اما کمتر از سه هفته قبل بود که در اقدامی غیر منتظره و ناگهانی از هدایت این تیم برکنار شد، اما حالا به نظر می‌رسد که انرژی کافی برای بازگشت دوباره به عرصه مربیگری را دارد.

این در حالی است که نام این مربی آرژانتینی در چند هفته اخیر بارها و بارها در کنار نام منچستریونایتد به گوش رسیده است. مدیران این باشگاه دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با اریک تن‌هاخ ندارند و انتظار می‌رود که پایان همکاری او با این تیم در این هفته اعلام شود.

 همین اتفاق باعث شده است که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی معتقد باشند که صحبت‌های مطرح شده از سوی سرمربی سابقه چلسی و تاتنهام در واقع چراغ سبزی به مدیران یونایتد برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده است.

پوچتینو در گفتگو با تاک اسپورت اظهار داشت: "در حال حاضر انرژی کاملی دارم و فکر می‌کنم که من و چلسی خیلی خوب به پایان راه رسیدیم. حالا فقط باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

شما در فوتبال هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. شاید امروز خبری نباشد اما فردا می‌تواند اتفاق مهمی رخ دهد و ما آماده رویارویی با هر موقعیتی هستیم."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار