| کد مطلب: ۱۱۲۲۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پرتغال با تمام وجود حس کرد

مشت سنگین واقعیت: وقتی رونالدو نیست

یک بار دیگر ثابت شد که غیبت رونالدو در ترکیب ثابت پرتغال می‌تواند چه ضرری برای این تیم داشته باشد.

مشت سنگین واقعیت: وقتی رونالدو نیست

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پرتغال با هدایت روبرتو مارتینز جزء چهار یا پنج تیمی است که کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های اروپا هستند. 

بعد از یک جام جهانی کابوس‌وار، پرتغال با مربی جدیدش، روبرتو مارتینز، اوج گرفت و با بردهای متوالی امید را به پرتغالی‌ها بازگرداند. تکرار قهرمانی سال 2016 رویای مردم این کشور است اما خوش‌بینی‌ها پس از شکست پرتغال در بازی دوستانه دیشب مقابل کرواسی (1-2) کاهش یافت. شکستی بدون حضور رونالدو در میدان.

یک باخت ناامیدکننده برای پرتغالی‌ها که دلتنگ بزرگترین ستاره خود شدند. کریستیانو رونالدو مانند دیگر بازی دوستانه مقابل فنلاند استراحت کرد ولی پرتغال به شدت دلتنگ او شد. 

یک ضربه واقعی برای پرتغالی که تسلیم یک رقیب بزرگ شد. گونچالو راموس و ژوائو فلیکس در نقش جانشین CR7 غرق شدند. در این بین فقط دیوگو ژوتا در سطح خوبی بود. البته که شکست پرتغال مقابل کرواسی نگران کننده و پایان دنیا نیست، اما "وابستگی به رونالدو" نگران کننده است. پرتغال به وضوح در غیاب رونالدو در مترهای پایانی و تمام کنندگی مشکل دارد.

کریستیانو که ششمین جام ملت‌های خود را تجربه خواهد کرد، به عنوان نیمکت نشین به آلمان سفر نمی‌کند. او در دو بازی آخر جام جهانی 2022 بازیکن تعویضی بود، اما اکنون برای روبرتو مارتینز یک ستاره حیاتی است. 

کریستیانو آماده است تا به تیم کمک کند و تمام تلاشش را برای قهرمانی نشان دهد. هیچ بازیکن دیگری در فوتبال جهان از نظر آمار گلزنی به اندازه رونالدو موفق نبوده است. ثبت 44 گل در 45 مسابقه برای النصر گویای همه چیز است. نقش او در تیم ملی حالا فراتر از فوتبال است. او یک نماد و یک اسطوره برای پرتغالی‌هاست.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار