| کد مطلب: ۱۱۲۲۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد

جانشین نکونام از اسپانیا می آید!

یکی از موضوعات مورد بحث طی روزهای اخیر ناتوانی جواد نکونام سرمربی آبی پوشان در بحث هدایت تیم استقلال برای فصل آینده لیگ برتر است.

جانشین نکونام از اسپانیا می آید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با مروری بر نقطه نظرات کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال برخی از این افراد معتقدند جواد نکونام توانایی هدایت تیمی مثل استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را نداشته و در روزهای حساس قدرت هدایت این تیم را از خود بروز نداده است.

در همین راستا شایعاتی نیز مبنی بر مذاکرات مالکان باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با مربیان خارجی مطرح شده است. یکی از این مربیان سرمربی فصل گذشته تیم تراکتور تبریز است.

پاکو خمس سرمربی اسپانیایی فصل گذشته تیم تراکتور که بنا به دلایل شخصی در اواسط فصل گذشته قید همکاری با مجموعه تبریزی تیم تراکتور را زد این روزها بیکار است و با توجه به عملکرد نسبتا درخشانی که در باشگاه تراکتور به ویژه در فصل گذشته (تا مقطعی که در این تیم هدایت تراکتور را بر عهده داشت) از خود بر جای گذاشته ظاهراً یکی از گزینه‌های مورد نظر باشگاه استقلال به شمار می‌رود.

شنیده‌ها درباره انتخاب جایگزین برای جواد نکونام حاکی از آن است که در صورت نرسیدن به جمع بندی نهایی برای هداست تیم توسط او، «پاکو خمس» نزدیک‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم استقلال است.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار