| کد مطلب: ۱۱۲۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

ضدحمله شدید و غیرمنتظره شاگرد نکونام به وریا غفوری

کاپیتان فولاد اعتقاد دارد نکونام برای نیمکت استقلال گزینه مناسبی است.

ضدحمله شدید و غیرمنتظره شاگرد نکونام به وریا غفوری

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دو روز پیش بود که وریا غفوری مصاحبه‌ای علیه جواد نکونام انجام داد که بیشتر شبیه به یک تسویه حساب شخصی بود تا هر چیز دیگری.

ساسان انصاری کاپیتان فولاد و شاگرد سابق نکو، در مصاحبه‌ای پاسخ وریا را داد و گفت:

سه سال افتخار شاگردی آقای نکونام را داشته‌ام، با او در فولاد دو‌ جام گرفتیم و در آسیا توانستیم نتایج فوق‌العاده‌ای بگیریم. من از نزدیک دیده‌ و لمس کرده‌ام که چگونه برای موفقیت تیمش وقت می‌گذارد و تلاش می‌کند.

 

کسب ۶۷ امتیاز در سال اول حضور در استقلال قطعا نشان می‌دهد که او عملکرد درخشانی داشته است. شاید اگر کمی خوش شانس‌تر بود تیمش می‌توانست قهرمان شود. به نظرم ایشان کاملا شایسته و لایق نیمکت استقلال است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

صحبت‌های وریا در رسانه‌ها را خوانده‌ام، همه می‌دانیم او بازیکن بزرگی بوده و شخصیت قابل احترامی دارد. فکر می‌کنم کمی صحبت‌هایش تحت تاثیر ناراحتی و دلخوری بعد از اتفاقات و جدایی در فولاد بوده. نباید در این مورد زیاد دخالت کنم اما من شاهد بودم که ابتدای فصل قبل آقای نکونام برای حضور وریا در فولاد چقدر تلاش و پیگیری کرد. به نظرم این ناراحتی‌ها جزئی از فوتبال است و امیدوارم هرچه زودتر که این اختلافات و ناراحتی‌ها بین آن‌ها حل شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار