| کد مطلب: ۱۱۲۲۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

تکلیف بلانکو با استقلال مشخص شد

گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال که در ابتدای فصل با شرایط عجیب و غریبی مجوز بازی برای این تیم را به دست آورد قصد دارد فصل آینده هم در خدمت استقلال باشد.

تکلیف بلانکو با استقلال مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی ۳۲ ساله تیم استقلال با قد ۱۹۰ سانتی‌متر این روزها برای استراحت در خارج از کشورمان به سر می‌برد تا پس از روشن شدن تکلیف زمان شروع دوباره تمرینات استقلال به ایران برگردد.

از افراد نزدیک به مجموعه تیمی استقلال خبردار شدیم این بازیکن برای ادامه حضور در فصل آینده لیگ برتر ابراز تمایل کرده و با وجود داشتن حق تصمیم گیری در پایان فصل اول قراردادش با استقلال به مدیر برنامه‌هایش گفته می‌خواهد یک سال دیگر در خدمت استقلال باشد و عنوان قهرمانی را با این تیم در یکی از دو جام لیگ برتر یا حذفی تجربه کند.

بلانکو در فصل جاری لیگ برتر شش گل برای استقلال به ثمر رساند و در ۲۴ بازی برای این تیم به میدان رفت.

او در دیدار مقابل استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک گل‌های ۳ امتیازی زد تا این تیم با نتایج مشابه یک بر صفر حریفانش را از پیش رو بردارد.

وی همچنین در دیدار تساوی دو بر دو مقابل مس رفسنجان زننده هر دو گل تیم استقلال بود تا تیم استقلال یک امتیاز از دیدار مقابل شاگردان محرم نوید کیا به دست بیاورد.

بلانکو در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان نیز گل برتری آبی پوشان را به ثمر رساند تا این تیم در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده با نتیجه ۲ بر یک از سد این حریف سرسخت اصفهانی عبور کند. او در دور رفت نیز در دیدار مقابل تراکتور و پیروزی ۲ بر صفر یکی از گل‌های استقلال را به ثمر رساند تا مجموع گل‌هایش برای این تیم به ۶ گل برسد.

طبق اطلاعات صفحه ترانسفر مارکت بلانکو، این بازیکن تا نهم تیرماه سال ۱۴۰۴ یعنی پایان لیگ برتر بیست و چهارم با استقلال قرارداد دارد. اما برای تمدید قرارداد مالی باید با باشگاه استقلال به توافق برسد که ظاهراً مشکلی از این بابت برای وی وجود نخواهد داشت.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار