| کد مطلب: ۱۱۲۱۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

درویش رفتنی شد؟!

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گمانه‌زنی‌های تغییر در کادر مدیریتی سرخپوشان را رد کرد.

درویش رفتنی شد؟!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، به حسین شهریاری به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: هیئت مدیره، اعضای تیم و مهمتر از همه، هواداران ما در طول فصل بارها نسبت به عملکرد از مدیریت باشگاه اعلام رضایت داشته و تکرار قهرمانی پرسپولیس بزرگ محصول ثبات و آرامش مدیریتی بوده و این همان چیزی است که به نظر می‌رسد رقبای ما را نگران کرده است.

وی ضمن اشاره به رسانه‌های به ظاهر مستقلی که گرایش‌های رنگی دارند، عنوان کرد: در چند روز گذشته بارها شنیده‌ایم که هواداران و رسانه‌های نزدیک به رقبای ما اعتراف کرده‌اند که یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس، ثبات و آرامش مدیریتی است. متأسفانه به جای آنکه ثبات و رفتارهای مدیریتی پرسپولیس را الگو قرار دهند با اظهارات بی‌اساس و جعلی سعی می‌کنند به بهانه‌های مختلف، آرامش باشگاه ما را به هم بزنند. این تلاش‌ها راه به جایی نخواهد برد و ما با تمرکز کامل در حال آماده سازی تیم برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا هستیم.

رضا درویش بعد از به کارگیری عبارت «عمل کردن لهجه» خطاب به سرپرست باشگاه استقلال، مورد انتقاد قرار گرفت ئ همین موضوع باعث گمانه‌زنی‌ در مورد تغییر مدیرعامل پرسپولیس شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار