| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

ستاره محبوب استقلال، پرسپولیسی می شود؟

یکی از مهاجمان خارجی مدنظر باشگاه پرسپولیس، مامه بابا تیام بود، بازیکنی که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد. باشگاه پرسپولیس با پایان فصل مذاکراتی را هم با این بازیکن انجام داد و مذاکرات اولیه هم مثبت بود.

ستاره محبوب استقلال، پرسپولیسی می شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مامه بابا تیام فصل گذشته در تیم پندیک ترکیه حضور داشت و از لحاظ فردی عملکرد مناسبی از خودش ثبت کرد و موفق شد با ۱۸ گل زده، چهارمین گلزن برتر سوپرلیگ ترکیه لقب بگیرد. البته از لحاظ تیمی او فصل خوبی را سپری نکرد و پندیک در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد.

با سقوط این تیم به دسته پایین تر، بند فسخ مامه بابا تیام فعال شد تا او به عنوان بازیکن آزاد بتواند با هر تیمی که می خواهد مذاکره کند. باشگاه پرسپولیس در این راستا مذاکرات اولیه را با او و ایجنتش انجام داد که نتیجه این مذاکرات مثبت بود. مذاکرات مرحله دوم بر سر مسائل مالی بوده است.

طبق پیگیری ها باشگاه پرسپولیس ابتدا پیشنهاد ۱ میلیون دلاری به مامه بابا تیام با پاداش های مختلف ارائه می کند که این بازیکن اصلا از این پیشنهاد استقبال نکرده است. باشگاه پرسپولیس حتی رقم پیشنهادی خودش را به ۱.۲ میلیون دلار هم رسانده ولی مامه بابا تیام اعلام کرده به پیشنهادهای زیر ۲ میلیون دلار حتی فکر هم نمی کند.

باشگاه پرسپولیس حاضر نیست بابت مامه بابا تیام ۲ میلیون دلار هزینه کند و این موضوع را به بازیکن هم اعلام کرده و به این شکل، حضور او در تیم پرسپولیس منتفی است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار