| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

افشاگری باورنکردنی علیه سرپرست استقلال؛ سمیعی شبانه ما را به باشگاه کشاند تا نکونام را اخراج کنیم!

علیرضا خانی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال تأکید کرد که فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه امتحانش را پس داده و حضور او در این پست اشتباه بوده است.

افشاگری باورنکردنی علیه سرپرست استقلال؛ سمیعی شبانه ما را به باشگاه کشاند تا نکونام را اخراج کنیم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیرضا خانی با اشاره به شرایط باشگاه استقلال در زمان سرپرستی فرشید سمیعی اظهار داشت: اتفاقات چند روز اخیر نشان داد که چه کسی در حال حاضر متولی باشگاه استقلال است و چه اتفاقاتی در این باشگاه افتاده است. سابقه سمیعی مشخص است؛ او ۳ سال است که در باشگاه استقلال حضور دارد و بیشترین مشکلات حقوقی استقلال از زمانی که او در این باشگاه حضور داشته به وجود آمده است، مانند قرارداد و آپشن بازیکنانی که او ادعا کرد که خبر نداشته است.

وی ادامه داد: مگر می‌شود شما را به عنوان معاون حقوقی باشگاه در این مسائل بازی ندهند؟ قراردادهای نجومی که مبلغش در زمان احمد مددی ۱۹۰ میلیارد بود و به یکباره  ۴۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند، جای ابهام دارد. همان زمان که در باشگاه استقلال بودیم از ایشان سؤال می‌کردیم که چطور اجازه دادید این اتفاقات بیفتد و چرا استعفا نکردند؟ این مسائل بار حقوقی دارد؛ چرا گزارش نکردید؟

«چنین فردی الان سنگ باشگاه استقلال و جواد نکونام را به سینه می‌زند.» خانی با بیان این جمله تصریح کرد: سمیعی همان فردی بود که ما را ساعت ۹ شب به باشگاه کشاند تا صورتجلسه اخراج جواد نکونام را که آماده کرده بود، امضا کنیم. خدا شاهد است که خود او تنظیم کرده بود و اولین کسی هم که امضا کرد خودش بود که نکونام را اخراج کنیم. می‌گفتند نکونام را شبانه برمی‌داریم و یک مربی خارجی را هم تا ترکیه آورده بودند، یعنی تا این حد پیش رفته بودند. کسی که تا دیروز دنبال زدن نکونام بود الان می‌گوید صورتجلسه‌ای نبود و من امضا نکردم.

وی در ادامه انتقادهایش از شرایط مدیریتی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه بود و تا زمانی که ما آنجا بودیم، به ایشان نامه زدیم و تذکر دادیم که شما رئیس هیئت مدیره هستید و باید ما را به هیئت مدیره دعوت کنید. گفتیم شما اصلاً نیستید و زنگ هم که می‌زنیم می‌گویید مسافرت هستید. تا زمانی که ما در باشگاه بودیم یک بار نگفت که آقای نکونام مشکلت چیست؟ بیایید بنشینیم با اعضای هیئت مدیره اختلاف را حل کنیم. آقای افضلی در ۸ ماهی که عضو هیئت مدیره استقلال بودم، حتی یک بار هم در جلسات شرکت نکرد. همیشه می‌گفتند که جلسه را تشکیل دهید و بعد از آن من امضا خواهم کرد. اگر یک رئیس هیئت مدیره خوب داشتیم کار باشگاه استقلال به این جاها نمی‌رسید و در همان ابتدا جلسه‌ای با حضور خطیر و نکونام تشکیل می‌دادند و به هر دو آنها می‌گفتند می‌توانید کار کنید؛ بسم‌الله، در غیر این صورت خداحافظ. مشکل استقلال این بود که در در این باشگاه بزرگتر نبود.

عضو هیئت مدیره پیشین استقلال با انتقاد از برکناری علی خطیر تصریح کرد: باید باز هم بگویم که سمیعی مخالف صددرصد نکونام بود. اگر خطیر می‌ماند شاید این اتفاقات نمی‌افتاد و استقلال قهرمانی را از دست نمی‌داد. نهایتاً ۴ بازی باقی مانده بود و برگزار می‌شد بعد از آن مدیریت باشگاه تعیین تکلیف می‌شد. مشکل اصلی استقلال هیئت مدیره و رئیس آن بود.

خانی در واکنش به اختلافی که بین خطیر و نکونام در خصوص تقویت تیم و جذب بازیکن جدید پیش آمده بود، گفت: یک بازیکن هلندی و منتظر محمد را به تیم آوردیم و چقدر هزینه اقامت آنها را دادیم اما دیدیم که می‌گویند جواد نکونام آنها را نمی‌خواهد. کلی هزینه برعهده باشگاه باقی ماند و پس از آن دیدیم که بازیکن عراقی به مس رفسنجان رفت. مشکل اصلی این بود که خطیر می‌خواست خودش بازیکن بیاورد و نکونام هم خودش می‌خواست بازیکن بگیرد. در واقع به نوعی لج و لجبازی شده بود. ما بازیکن می‌آوردیم، پول اقامت و ناهار و شام‌ او را می‌دادیم اما سر از یک تیم دیگر درمی‌آورد. خطیر می‌گفت که ارونوف را نکونام نخواست. چون جلسه‌ای نگذاشته بودیم نمی‌دانستیم که واقعیت دارد یا نه. آقای افضلی هم که فقط اسمش بود و حضور نداشت.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار