| کد مطلب: ۱۱۲۱۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کدام تیم‌ها می خواهند سر به تن پرسپولیس نباشد؟

تیم های زیادی در این چند سال برای قهرمانی در لیگ برتر جنگیده‌اند اما در آخر سرخپوشان جام را بالای سر برده‌اند؛ در این مطلب به تیم هایی می‌پردازیم که اگر پرسپولیس نبود می‌توانستند قهرمانی را تجربه کنند.

کدام تیم‌ها می خواهند سر به تن پرسپولیس نباشد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس طی سالیان گذشته سلطه‌ی کامل بر لیگ برتر داشته و توانسته طی 8 سال 7 بار قهرمان شود و تنها استقلال بی شکست فرهاد مجیدی در فصل 1400/01 موفق به متوقف کردن آن‌ها شده است.

از شروع فصل 1395/96 و شروع قهرمانی های متوالی و پی در پی پرسپولیس، استقلال تهران و سپاهان بیشتر از هر تیم دیگری نام خود را پشت سر پرسپولیس در جدول رقابت ها دیده‌اند؛ آبی ها و طلایی پوشان هر کدام 3 بار نایب قهرمانی لیگ را در این دوره تجربه کرده‌اند و یک بار هم دیگر نماینده اصفهان یعنی ذوب آهن، در رتبه دوم رقابت ها قرار گرفت.

بدین ترتیب در دنیای موازی و اگر پرسپولیس در لیگ برتر حاضر نبود، در مجموع استقلال 7 و سپاهان 8 عنوان قهرمانی لیگ برتر در تالار افتخارات خود داشتند و گاندو ها نیز اولین قهرمانی خود را جشن می‌گرفتند.

حالا باید دید در سال های پیش‌رو تیمی می‌تواند در واقعیت جلوی پرسپولیس را بگیرد یا همچنان شاهد قهرمانی‌های متعدد سرخپوشان در بالاترین سطح فوتبال ایران خواهیم بود.

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار