| کد مطلب: ۱۱۲۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

جواب دندان شکن بادامکی به استقلالی ها

معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید طرح مسائلی مثل جام شرافت و جام فلزی بی اساس است و باشگاه او اصلا وارد این مسائل نمی‌شود.

جواب دندان شکن بادامکی به استقلالی ها

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حسین بادامکی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره هجمه ای که رقبای این تیم بعد از قهرمانی درباره گل منجر به پیروزی مقابل مس رفسنجان داشته و آن را آفساید می‌دانند به ورزش سه می‌گوید: این صحبت‌ها واقعا دیگر جالب نیست. هر کسی دوست دارد و آزاد است تا درباره فوتبال و اتفاقاتش اظهار نظر کند و همه آزاد هستند هر چه دوست دارند بگویند و ما هم به نظرات همه احترام می‌گذاریم اما آن چیزی که اهمیت دارد قهرمانی پرسپولیس است. شما نمی‌توانید شایستگی‌های تیم ما را در نظر نگیرید. شما نمی‌توانید فوتبالی که پرسپولیس در این فصل ارائه کرد را زیر سوال ببرید یا به فوتبال زیبایی که ما ارائه دادیم توجهی نداشته باشید.

او درباره گل آفساید گولسیانی هم گفت: درباره آن گل هم باید بگویم خیلی از کارشناسان داوری هم گفته‌اند گل ما آفساید نبوده اما خیلی‌ها هم نتوانسته‌اند نظر صریحی بدهند چون واقعا نیاز به تکنولوژی کمک داور ویدویی هست. البته من خودم مطمئنم آن گل آفساید نبوده. شما اگر فیلم‌هایی که از زوایای مختلف وجود دارد را ببینید متوجه می‌شوید که آفساید نبوده. در صحنه و تصاویر اصلی چون زاویه دوربین اریب است همه فکر می‌کنند پای گئورگی جلوتر از مدافع حریف است اما اینطور نیست.

بادامکی می‌گوید: حق تیم ما بود که به قهرمانی برسد اما برخی به خودشان اجازه می‌دهند کلماتی را به کار ببرند و نظر بدهند. ما باید به قهرمانی پرسپولیس احترام بگذاریم و تلاش این تیم را زیر سوال نبریم. آنهایی که اینطوری حرف می‌زنند باید به نقاط ضعف خودشان بپردازند و بگویند کجاها ضعیف بودند که قهرمان نشدند.

او در واکنش به طرح مسائلی از سوی استقلالی‌ها درباره جام شرافت و جام فلزی می‌گوید: به نظر من جواب دادن به این مسائل نه در شان من است نه باشگاه پرسپولیس. در فوتبال ایران هر وقت تیمی‌نتیجه نمی‌گیرد افراد آن تیم یا باشگاه سعی می‌کنند ذهن هواداران شان را به مسائل دیگری منحرف کنند. آنها وقتی کار خودشان را درست انجام نمی‌دهند مجبورند به تیم‌های دیگر فشار بیاورند و افکار هواداران‌شان را منحرف کنند و بگویند ما کارمان را درست انجام دادیم و مشکل از حریف بود در حالی که ما در پرسپولیس روی کار خودمان تمرکز داشتیم و شان و منزلت این قهرمانی با این حرف‌ها کم نخواهد شد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار