| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پایان همیشگی روزبه چشمی در تیم ملی

برای دومین اردوی متوالی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلال دعوت نکرد.

پایان همیشگی روزبه چشمی در تیم ملی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها بیشتر کاسه و کوزه‌ها از نظر فنی روی روزبه چشمی شکست و بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته برای همیشه قید این بازیکن را بزند و در ادامه مسیر هم این بازیکن تاثیر گذار جایی در اسکواد سرمربی تیم ملی نخواهد داشت.

روزبه چشمی در مصاحبه ای که بعد از بازی استقلال در برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر داشت اشتباهات خود را  در جام ملت‌ها و حذف تیم ملی پذیرفت، اما گفت: در حذف تیم ملی از جام ملت‌ها همه نقش داشتند و اینطور نبود که تنها اشتباهات وی موجب حذف تیم ملی شده باشد.

در پست‌هافبک دفاعی امیر قلعه‌نویی این بار دست به دعوت از بازیکنانی چون محمد قربانی، سامان قدوس، امید نورافکن و سعید مهری زده است. در حالی که پیش بینی می‌شد با توجه به عدم حضور سعید عزت الهی در اردوی تیم ملی روزبه چشمی حتما به اردوی تیم ملی دعوت شود.

تکرار یک تصمیم از سوی امیر قلعه‌نویی نشان می‌دهد روزبه چشمی دست کم تا زمان حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی دیگر پیراهن تیم ملی را نخواهد دید. پیش تر تصور می‌شد روزبه چشمی به بهانه جوانگرایی به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود، در حالی که این بازیکن ۳۱ ساله است و بازیکن بزرگ تر از روزبه چشمی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار