| کد مطلب: ۱۱۲۱۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

رفتارهای جنجالی بیرانوند تمامی ندارد/ عکس

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس مقابل مس رفسنجان یکی ازمهمترین کلین شیت‌های فصل خود را رقم زد هر چند چندان هم به دردسر نیفتاد چرا که حریف بیشتر و بخصوص در نیمه دوم مشغول امور تدافعی بود و جلو نمی آمد.

رفتارهای جنجالی بیرانوند تمامی ندارد/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با این حال آنچه از بیرانوند در جشن قهرمانی مورد توجه قرار گرفت غیر از پوشیدن لباس ملی لرستانی و حضور فرزندانش در کنار خود ، تکرار حرکت جنجالی مقابل سکوهای هوادران بود.

بیرانوند بعد از سوت پایان و قطعی شدن قهرمانی تیمش رو به سکوها زانو زد و با حرکت دست زیر گلوی خود و به نشانه تمام شدن کار ، همان شادی جنجالی دربی برگشت فصل قبل را تکرار کرد.

بیرو در پایان آن دربی هم رو به تماشاگران پرسپولیس این حرکت را انجام داد و این بار هم غیر از چیزی حدود هفتاد هزار تماشاگر پرسپولیسی، هوادار تیم دیگری در ورزشگاه وجود نداشت اما حالا هواداران استقلال در برابر این شادی موضع گرفته‌اند و خواستار برخورد انضباطی با دروازه بان پرسپولیس هستند.

بیرانوند بعد از دربی برگشت فصل قبل به خاطر این حرکت خود از هواداران استقلال عذرخواهی کرد اما با شکایت باشگاه استقلال از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت 300 میلیون تومان جریمه محکم شد.

رای مربوط به آن حرکت در تاریخ 19 اردیبهشت 1402 اعلام شد و گفته شد یک جلسه محرومیت بیرو تعلیقی به مدت یک سال خواهد بود که حالا از آن یک سال چیزی حدود یک ماه گذشته و خبری از فعال شدن آن محرومیت نخواهد بود.

در عین حال از آنجایی که استقلال و هوادارانش در ورزشگاه حضور نداشته‌اند عملا جای شکایت برای این باشگاه باقی نیست وخطری بیرانوند را تهدید نمی کند.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار