| کد مطلب: ۱۱۲۱۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

دلایل عجیب قلعه‌نویی درباره دعوت نکردن عالیشاه، رضاییان و حسینی

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور گفت: ۱۲ سال از استقلال دورم اما هنوز یادگاری‌ من در این تیم وجود دارد.

دلایل عجیب قلعه‌نویی درباره دعوت نکردن عالیشاه، رضاییان و حسینی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امیر قلعه نویی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال گفت: خیلی خوشحالم دوستان خوب و کسانی که به مملکت‌شان و تیم ملی عِرق دارند را می‌بینم. تحت هر شرایطی در یکسال گذشته تیم ملی را حمایت کردید و از شما تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازی قبلی با ترکمنستان خیلی مهم بود. برای اولین بار این تیم را در عشق آباد بردیم و جواز جام ملت‌های آسیا را گرفتیم و سرگروه ماندیم. اگر مساوی می‌کردیم نمره منفی می‌گرفتیم و در رنکینگ خیلی تاثیر داشت. دیداری بود که با یک گل بردیم ولی سه امتیازش خیلی اهمیت داشت.

سرمربی تیم ملی گفت: در مورد بازی هنگ کنگ هم همین نگرش را داریم. با بچه‌ها صحبت کردم. برای اینکه بتوانیم در مرحله سوم گروهی در سید یک بمانیم این دو بازی برای ما خیلی مهم است. به همین خاطر نفراتی که بهترین بودند را انتخاب کردیم و با تمام قوا برای این بازی می‌رویم.

قلعه نویی درخصوص جوانگرایی تیم ملی، عنوان کرد: خداراشکر جوان‌هایی در اردوی قبل دعوت کردیم و بازی‌های خوبی در لیگ انجام دادیم. از این بابت خیلی خوشحالیم. چه جوان‌های لیگ چه جوان‌های لژیونر ما را به آینده امیدوار کردند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. این جوان‌ها در کنار باتجربه‌ها باید از نظر اخلاقی و رفتاری و فنی یاد بگیرند تا بتوانند به فوتبال‌ مملکت خدمت کنند.

وی درمورد عدم دعوت سیدحسین حسینی با وجود عملکرد خوب در لیگ برتر گفت: درب تیم ملی همیشه باز است. او در دوره گذشته شرایط خوبی نداشت ولی دعوتش کردیم و مقابل کنیا هم یک نیمه بازی کرد. به شرایط خوبش برگشت. امسال هم جزو بهترین‌ها بود ولی خیلی بازیکنان بودند که در اردوی قبلی بودند و در این اردو نیستند یا خیلی بازیکنان بودند که در لیگ خیلی خوب کار کردند. در مس رفسنجان، استقلال و پرسپولیس چند بازیکن بودند.

وی تصریح کرد: عالیشاه یکی از خوب‌های این لیگ بود ولی شرایط سنی‌اش بالا بود و عقبه ملی هم نداشت. بازیکنانی مانند رامین رضاییان در اردوهای قبلی بودند، ترجیح دادیم در این اردو نباشند. سید حسین هم همینطور است. ان‌شاالله در اردوهای بعد حتما دعوت خواهد شد. جزو دروازه‌بان‌های خوب بوده و امیدوارم این روندش ادامه داشته باشد. ۱۲ سال از استقلال دورم ولی هنوز یادگاری من هست.

قلعه‌نویی گفت: حدود ۵ سال از سپاهان دورم هنوز ۳ کاپیتان سپاهان (کریمی، نورافکن و نیازمند) یادگاری من هستند. این‌ها بازیکنان بزرگی هستند. حسینی هم بازیکن خیلی خوبی است ولی دیشب احساس کردیم شرایط روحی خوبی نداشت. با او صحبت کردند و مشکلی هم نیست. دوست داشتیم در این اردو باشد ولی مشکلات جزیی بود که قابل حل هستند.

وی افزود: درمورد رحمان رضایی هم صحبت‌هایی زیادی مطرح شد ولی وقتی مشکلش حل شد آمد. حسینی هم مشکل آنچنانی ندارد. می‌توانست در این اردو هم باشد. مسائل جزیی بود. شاید برای بازی با ازبکستان او را دعوت کنیم بیاید کمک کند. وقتی به او در اوکراین مقابل دیناموکیف بازی دادم، گفتم یکی از بزرگترین دروازه‌بان‌های ایران می‌شود. خوشحالم هم کاپیتان استقلال و هم دروازه‌بان تیم ملی شد. هم به جام جهانی رفت. شاگرد خودم بوده و خیلی هم دوستش دارم.

سرمربی تیم ملی درخصوص اینکه آیا بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشته‌اند مقابل هنگ کنگ به میدان می‌روند، اظهار کرد: باید با همکاران مشورت کنیم چون بدون تمرین می‌رویم. جزو اتفاقات نادر است. باید شرایط جوان‌ها و لژیونرها را ببینیم. یقینا تغییراتی خواهیم داشت. به برخی جوان‌ها فضای بیشتری خواهیم داد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار