| کد مطلب: ۱۱۲۰۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

گل اول و سوم پرسپولیس مشکوک بود!

پیشکسوت استقلال گفت: دوست ندارم این حرف را بزنم اما مجبورم صحبت‌هایی را مطرح کنم که شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید؛ یک بار دیگر فیلم بازی پرسپولیس و شمس‌آذر را تماشا کنید، گل اول و سوم این تیم کاملا مشکوک بود.

گل اول و سوم پرسپولیس مشکوک بود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال برنده شد و البته به سه امتیاز کامل این بازی نیاز داشت، اگرچه نگاه آبی‌ها به نتیجه رقیب بود اما باید برنده از زمین خارج می‌شدند که شدند.

وی افزود: پرسپولیس اگرچه برنده شد و برای قهرمانی در روز آخر شانس زیادی دارد ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هزار و یک اتفاق رخ دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: دوست ندارم این حرف را بزنم اما مجبورم صحبت‌هایی را مطرح کنم که شاید به مذاق بعضی‌ها خوش نیاید، یک بار دیگر فیلم بازی پرسپولیس و شمس‌آذر را تماشا کنید؛ گل اول و سوم این تیم کاملا مشکوک بود.

نوری تاکید کرد: امیدوارم آنهایی که قرار است ۲ هفته پایانی لیگ برتر را به صورت ویژه نظارت کنند اتفاقات بازی پرسپولیس و شمس‌آذر را مورد بازبینی قرار دهند تا خیلی از اتفاقات و حقایق مشخص شود.

وی تصریح کرد: استقلال در بازی برابر پیکان نیز با قدرت در زمین حاضر شود، آبی‌ها باید رقیب خود را از پیش رو بر دارند و بعد به این فکر کنند که چه نتیجه‌ای در دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان رخ می‌دهد.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: فوتبال به خاطر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی‌اش به زیباترین ورزش دنیا تبدیل شده است. دنیا را چه دیدید شاید در هفته پایانی سرنوشت به استقلال لبخند بزند و قهرمان شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار