| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

وحید امیری غوغا کرد

وحید امیری بعد از بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر کار قشنگی انجام داد.

وحید امیری غوغا کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  وحید امیری جدا از اینکه فوتبالیست بسیار خوب و باکیفیتی است و هر مربی دوست دارد چنین بازیکنی را در تیمش داشته باشد، از نظر اخلاقی هم یک نمونه است و هیچوقت از این بازیکن بی حاشیه بی اخلاقی ندیدیم. وحید که این روزها به عنوان یک بازیکن تعویضی در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رود، در بازی مقابل شمس آذر هم در اواسط نیمه دوم به جای عالیشاه به زمین رفت و روی گل سوم تیمش هم تاثیرگذار بود و خطای منجر به گل روی امیری رخ داد. اوج کار امیری اما بعد از سوت پایان بازی بود.

جاییکه همه بازیکنان پرسپولیس و اعضای کادرفنی و نیمکت نشینان این تیم مشغول شادی و جشن گرفتن بودند ولی امیری در یک حرکت جالب به سمت گلر جوان شمس آذر رفت و مشغول دلداری دادن به او شد.

علیرضا جعفرپور گلر شمس آذر که در طول این فصل عملکرد خوبی داشت، در بازی مقابل پرسپولیس گل بدی خورد و روی گل سوم حریف کاملا مقصر بود. جعفرپور ضربه ارسالی نه چندان خوب ترابی را به اشتباه وارد دروازه تیمش کرد تا شکست شمس آذر سنگین تر شود. امیری وقتی ناراحتی شدید گلر حریف را بعد از سوت پایان بازی دید، خودش را به او رساند و مشغول دلداری دادن به او شد. این درحالی بود که امیری مقصر گل بدی که جعفرپور خورد نبود و می‌توانست بدون توجه به ناراحتی بازیکن حریف به همراه سایر همبازیانش مشغول جشن و شادی شود. حرکت امیری خیلی به دل نشست و یکی از قشنگ ترین صحنه‌های این هفته لیگ برتر بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار