| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

کارشناسی داوری بازی استقلال و گل گهر

نوذر رودنیل، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: قضاوت وحید کاظمی و تیم داوری در بازی استقلال و گل‌گهر بی‌نقص بود و عملکرد آنها تاثیری در روند بازی نداشت.

کارشناسی داوری بازی استقلال و گل گهر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نوذر رودنیل در گفت‌وگو با ایرنا و با اشاره به دیدار دو تیم استقلال و گل‌گهر اظهار داشت: با توجه به شرایط و حساسیت لیگ و هجمه‌ای که در چند وقت علیه داوران شده بود امشب یک قضاوت بی‌نقص را از وحید کاظمی و تیم داوری دیدیم و تمامی تصمیم‌هایی که گرفته شد صحیح بود.

وی ادامه داد: در طول بازی داور اشراف خوبی به بازی داشت و با حضور نزدیک به صحنه‌ها، قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت. هفته‌های پایانی بسیار حساس است و با توجه به رقابت تنگاتنگ استقلال و پرسپولیس در این روزها، کار داوران سخت‌تر از قبل است اما امشب وحید کاظمی به خوبی سوت زد و مشکلی در داوری او وجود نداشت.

این کارشناس داوری فوتبال کشورمان یادآور شد: در دقیقه ۸۵ به دلیل عدم تصویربرداری مناسب ابهامی وجود دارد، اگر آفساید بوده باشد که هیچ در غیر این صورت روزبه چشمی باید کارت زرد دریافت می‌کرد اما در کل هیچ مشکلی در امر قضاوت این دیدار وجود نداشت.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران با برتری یک بر صفر مقابل گل‌گهر این هفته را با ایستادن در رده دوم به پایان برد، پرسپولیس نیز با یک امتیاز اختلاف در صدر است تا در هفته آخر و پایانی قهرمان لیگ مشخص شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار