| کد مطلب: ۱۱۱۹۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد

رضاوند: اگر آن خطا پنالتی نبود دیگر بازی نمی‌کنم

بازیکن استقلال می‌گوید که چون احمد آل نعمه را تحت فشار قرار دادند او مجبور شد صحبت‌هایش را در مورد کرنر منجر به گل آبی‌ها پس بگیرد.

رضاوند: اگر آن خطا پنالتی نبود دیگر بازی نمی‌کنم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ آرش رضاوند در متن جنجالی ترین صحنه دیدار استقلال و نساجی بود و خطای مدافع حریف به روی او را داور پنالتی تشخیص نداد. رضاوند در پایان بازی گفت: آقای حیدری اصلا نمی‌گذاشت بازی کنیم. بروید صحنه‌ها را ببینید. بخدا من فوتبال بازی کرده‌ام و می‌فهمم. صحنه‌ای که روی من پنالتی شد، اگر پنالتی نبود، به خدا دیگر بازی نمی‌کنم.

او گفت: مگر تیم‌ها با هم فرق دارند؟ بازی قبل را ببینید. یک بی احتیاطی کوچک را پنالتی می‌گیرد. مگر در محوطه جریمه  باید بزنند بازیکن را نصف کنند؟! بحث، بحث بی احتیاطی است. هم دست و هم پایش را نگاه کنید. صددرصد الان سه کارشناس می‌گویند پنالتی نبود. ولی آن صحنه را آقای حیدری کامل دید.

هافبک استقلال گفت: آقای حیدری بازی با مس رفسنجان هم برای ما سوت زد. امروز اصلا نمی‌گذاشت بازی کنیم. 4 دقیقه وقت تلف شده گرفت. مگر می‌شود؟ آقای نوازی را اخراج کرد. بازیکن افتاده بود. گلر حریف وقت تلف می‌کرد اما یک تذکر به او نداد. مدارا کردن را می‌فهمم. یعنی یکی بخواهد بازی مدارا کند و یکی بخواهد بازی را بخواباند. اصلا مشخص است.

 

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار