| کد مطلب: ۱۱۰۸۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

اوسمار آمد 5 بازیکن ستاره نیامدند!/ اسامی

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور هواداران برگزار کرد.تمرین پرسپولیس با پنج غایب سرشناس

اوسمار آمد 5 بازیکن ستاره نیامدند!/ اسامی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۹ زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس و با حضور هواداران برگزار کردند. اوسمار پس از بازگشت از تعطیلات، از روز گذشته هدایت تمرین سرخ‌ها را برعهده گرفت.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۱۵ دقیقه با انجام حرکات کششی و نرمشی، بدن‌ها را گرم کردند. سپس وارد زمین چمن شدند و برنامه‌های کادر فنی را انجام دادند.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی و مینی فوتبال در قالب چند گروه انجام شد. بازیکنانی که در مینی فوتبال شرکت نداشتند، کارهای هوازی را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادند.

کنعانی‌زادگان، علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی و اوستون ارونوف با توجه به حضور در بازی‌های ملی، با کمی تاخیر به تمرینات اضافه خواهند شد و استراحت دارند ولی سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. مهدی ترابی تنها ملی پوش پرسپولیس است که زودتر از سایرین به تمرینات اضافه شده است.

پرسپولیس برای هفته آینده یک بازی تدارکاتی را با مس رفسنجان در پیش دارد و بعد از آن آماده بازی‌های رسمی خود که اولینش با گل گهر است خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار