| کد مطلب: ۱۱۰۴۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

روز تسویه حساب استقلال و پرسپولیس فرا رسید

تیم های استقلال و پرسپولیس بارها و بارها این فصل خارج از زمین باهم دچار تنش و درگیری شدند و حالا وقت آن است در زمین مسابقه روبروی هم قرار بگیرند. دربی 103 امروز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

روز تسویه حساب استقلال و پرسپولیس فرا رسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم های استقلال و پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: هفته بیستم رقابت های لیگ برتر

بازی: استقلال - پرسپولیس

تاریخ: چهارشنبه 23 اسفند ماه 1402

زمان: ساعت 20

مکان: ورزشگاه آزادی

وضعیت دو تیم

- بازی در حالی برگزار خواهد شد که ورزشگاه آزادی برای این مسابقه پذیرای 45 هزار نفر از هواداران آقا و خانم هر دو تیم است.

- هر دو تیم با پیروزی پا به این مسابقه می گذارند. پرسپولیس موفق شد در یک دیدار پرگل، فولاد خوزستان را شکست بدهد و استقلال هم با برد و کلین شیت خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان به دربی رسیده است.

- پرسپولیس از زمانی که اوسمار ویرا روی کار آمده، متفاوت شده و این سرمربی برزیلی تفکرات هجومی دارد. در آن سوی میدان تیم استقلال مبتی به دفاع و ضد حمله بازی می کند.

- جواد نکونام تاکنون یک دربی را به عنوان سرمربی تجربه کرده که آن هم بازی رفت دو تیم بود که با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اوسمار ویرا هم که انگیزه های زیادی دارد، فردا اولین دربی اش به عنوان سرمربی را پشت سر خواهد گذاشت.

- کوین یامگا و گئورگی گولسیانی، پنالتی زن های اول دو تیم، مهم ترین غایبان این مسابقه مهم هستند.

- در 102 دربی قبلی، پرسپولیس 27 بار برده و استقلال هم 26 بار به پیروزی رسیده و باقی مسابقات با نتیجه مساوی تمام شده است.

- دو تیم پیش از دربی و در طول فصل، بارها و بارها باهم تنش های زیادی را داشتند و حالا بهتر است بگوییم وقت تسویه حساب فرارسیده و باید دید برنده دربی چه تیمی خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار