| کد مطلب: ۱۱۰۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

حواشی بازی استقلال و سپاهان؛ سیاوش هو شد، امید تشویق!

سیاوش یزدانی در بازگشت به ورزشگاه آزادی مورد استقبال هواداران تیم سابقش قرار نگرفت.

حواشی بازی استقلال و سپاهان؛ سیاوش هو شد، امید تشویق!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش‌ سه، ترکیب سپاهان مقابل استقلال در حالی آرایش داده شده که چندین نفر از بازیکنان ترکیب اصلی این تیم سابقه حضور در استقلال را دارند.

چهره مورد توجه هواداران استقلال اما در گرم کردن بازیکنان پیش از شروع مسابقه سیاوش یزدانی و امید نورافکن بوده است.

نورافکن که در مقطعی با هواداران استقلال با مشکل مواجه شده بود، طی یکی دو سال اخیر توانسته بار دیگر نظر مثبت آنها را جلب کند و بار دیگر به بازیکن محبوب سکوهای آزادی بدل شده است.

این دو فریم دلیل اصلی عصبانیت هواداران استقلال از سیاوش یزدانی است. او فصل گذشته در بازی برگشت در جایی که لازم نبود مرتکب پنالتی شد و حین اتفاقاتی که برای زدن ضربه در جریان بود، خنده او شکار شد تا حسابی هواداران استقلال را شاکی کند.

در سوی دیگر اما شرایط برای سیاوش یزدانی به شکلی غیرمنتظره خوب نیست. او سال گذشته پس از شکست استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان (بازی برگشت) با اتهام کم‌کاری و تقدیم پنالتی به تیم سابقش از سوی ساپینتو مواجه شد و با فاصله‌ای کم به سپاهان پیوست.

به نظر می‌رسد این تصمیم سیاوش یزدانی موجب خشم هواداران استقلال شده و آنها به شدت پیش از شروع مسابقه نسبت به یزدانی اعتراض داشتند و با شعارهای تند این موضوع را به او نشان دادند. 

یزدانی در لیگ نوزدهم و بیستم یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بود و توانست به پیراهن تیم ملی هم برسد و قطعا باور چنین رفتاری از سوی هواداران تیم سابقش برای او قابل هضم نیست!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار