| کد مطلب: ۱۰۹۳۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

نگاهی به آمار تیم‌ها در مرحله گروهی جام ملت ها

در پایان دیدار های مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، تیم ملی ایران در کنار عراق و قطر بیشترین تعداد پیروزی را به دست آوردند.

 نگاهی به آمار تیم‌ها در مرحله گروهی جام ملت ها

به گزارش آرمان ملی، رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه پنج‌شنبه ۵ بهمن با برگزاری دیدارهای دور سوم گروه F به پایان رسید و تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.

در پایان مرحله گروهی تیم‌های ملی ایران، قطر و عراق موفق شدند هر ۳ دیدار خود را با پیروزی به اتمام برسانند و با کسب ۹ امتیاز کامل گام به دور حذفی بگذارند. تیم‌های چین، کره جنوبی، عمان، ازبکستان و تایلند با دو تساوی بیشترین آمار را از این حیث به نام خود ثبت کردند.

تیم‌های ژاپن، عراق و کره جنوبی با به ثمر رساندن ۸ گل بهترین خط حمله را داشتند و تیم ایران با ۷ گل زده در رده دوم قرار گرفت. تیم ملی کره جنوبی با میانگین ۷/‌‬ ۷۲ درصد بیشترین ملکیت توپ را در هر بازی داشت و پس از کره، تیم‌های عربستان، ژاپن و ایران قرار گرفتند؛ شاگردان امیر قلعه نویی میانگین ۶۴ درصد مالکیت توپ را در هر بازی داشتند.

تیم‌های قطر و تایلند با ۳ کلین شیت بهترین خط دفاع این مسابقات را تا به اینجای کار داشته اند. آیمن حسین مهاجم تیم ملی عراق با به ثمر رساندن ۵ گل آقای گل این مسابقات است در بخش بهترین پاسورها نام سردار آزمون و سامان قدوس از ایران با ارسال دو پاس گل در بین برترین‌ها دیده می‌شود.

همچنین سامان قدوس با ایجاد ۴ موقعیت گل برای مهاجمان ایران بهترین آمار را از این لحاظ در مقایسه با سایر بازیکنان جام ملت‌ها دارد. خالد عیسی دروازه بان امارات در مجموع ۳ بازی ۱۲ سیو موفق به نام خود به ثبت رساند و بهترین آمار را در بین سایر گلرها داشت. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران هم ۹ سیو از خود به جای گذاشت.

چه فوت‌وفن‌هایی از شبکه‌های اجتماعی فروش ما را افزایش می‌دهد؟!

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی از روز یکشنبه ۸ بهمن آغاز می‌شود و تیم ملی ایران شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ رو در روی تیم ملی سوریه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار