| کد مطلب: ۱۰۷۷۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

شوک جدید به پرسپولیس بعد از دعوای گل محمدی

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود باید روز ششم آذرماه به مصاف النصر عربستان برود اما این تیم با حواشی متعددی دست به گریبان است.

شوک جدید به پرسپولیس بعد از دعوای گل محمدی

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از فرهیختگان: پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود باید روز ششم آذرماه به مصاف النصر عربستان برود. یک برد در این مسابقه می‌تواند سرخپوشان را برای صعود از گروه بسیار امیدوار کرده و شاید هم آرامش را به این تیم برگرداند. شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از پشت سر گذاشتن چند روز پر‌التهاب این روزها با تمرینات سخت و سنگین به دنبال این هستند که نتایج چند بازی اخیر را جبران کرده و مجدد اعتماد هواداران را جلب کنند. یحیی برای اینکه شاگردانش از فرم مسابقه خارج نشوند امروز عصر یک بازی دوستانه با تیم نساجی برای آنها تدارک دیده است.

از آنجا که طبق اعلام هواشناسی هوای امروز تهران بارانی خواهد بود، این بازی با موافقت هر دو تیم در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد. به هر حال سرخپوشان نمی‌خواهند چمن ورزشگاه شهید کاظمی کیفیت خود را از دست بدهد. چه‌بسا اگر ورزشگاه آزادی اجازه می‌داد و شرایط چمنش مناسب بود، پرسپولیسی‌ها در این زمین از تیم نساجی میزبانی می‌کردند. هر‌چند که گفته می‌شود هزینه اجاره ورزشگاه پاس بین دو تیم پرسپولیس و نساجی تقسیم خواهد شد. ناگفته نماند که سرخپوشان برای بازی امروز ملی‌پوشان و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و احتمال بازی نکردن نبیل باهویی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تازه‌بهبود‌یافته او‌ نیز وجود دارد.

   حضور نماینده باشگاه با چند روز تاخیر

بازیکنان پرسپولیس روز چهارشنبه هفته گذشته بود که منتظر حضور رضا درویش یا نماینده او در محل تمرین تیم‌شان بودند تا درمورد جریمه کسر 10 درصد و باقی‌مانده پاداش‌ها‌ی فصل پیش‌شان توضیح دهد که این اتفاق رخ نداد تا اینکه آنها مجبور شدند علیه مدیریت باشگاه خود بیانیه تندی را صادر کنند. جالب اینکه چهار روز بعد از این ماجرا روز گذشته حسین بادامکی در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت بازیکنان استقبال سردی از معاون باشگاه داشتند و او دقایقی با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی صحبت‌هایی را داشت. در واقع برخلاف آنچه در خبرها آمده بود هیچ صحبتی بین سرخپوشان و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس مطرح نشد. بادامکی به خواسته درویش به محل تمرین پرسپولیس آمده بود و در تمرین بیشتر نظاره‌گر و مشغول صحبت با بابک حاتمی، بازیکن سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس بود.

   حمایت از درویش فقط به ادعای سایت باشگاه

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از سپری شدن چند روز جنجالی در این باشگاه، عصر روز سه‌شنبه تشکیل جلسه داد و سایت این باشگاه مدعی شد که در این جلسه اعضا از مدیرعاملی درویش حمایت کرده‌اند. موضوعی که یکی دو عضو هیات‌مدیره چندان آن را تایید نکردند! آنچه مشخص است اینکه حداقل دو عضو ورزشی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس اختلاف نظرهای زیادی با درویش دارند و شدیدا نیز مخالف جریمه کسر 10 درصد بازیکنان و مربیان تیم‌شان بوده و این مورد را به خود گل‌محمدی و بازیکنان اسمی تیم هم اعلام کرده‌اند. اینکه حالا چرا باشگاه پرسپولیس اصرار دارد عنوان کند هیات‌مدیره این باشگاه حامی درویش است، در نوع خودش جالب توجه است. در هر صورت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این روزها نه حمایت بازیکنان و مربیان تیمش را پشت خود می‌بینید و نه حداقل دو عضو هیات‌مدیره را؛ اخباری هم که خلاف این موضوع باشد را چندان نباید جدی تلقی کرد.

   خبری از حمایت‌های مالی هوادار متمول نیست

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که هوادار متمول نزدیک به هشت ماه است کمکی به این باشگاه حتی برای رسیدگی به تیم‌های پایه نداشته است. این در شرایطی است که گفته می‌شود این هوادار ارتباط گرمی با یکی دو بازیکن تیم دارد و اگر قصد داشته باشد کمکی به پرسپولیس کند از طریق آنها این کار را انجام خواهد داد. اینکه حالا چه اتفاقاتی هشت ماه قبل در باشگاه پرسپولیس رخ داده و هوادار متمول از آن آگاهی پیدا کرده مشخص نیست اما هرچه هست او از مدیریت این باشگاه ناراضی است که حتی کمک‌هایش به تیم‌های پایه را هم قطع کرده است. تیم‌های پایه پرسپولیس به لطف کمک هوادار متمول فصل گذشته ناهار را در محل تمرین تیم خود صرف می‌کردند که بعد از گذشت چند ماه، یکی دو ماهی است که ناهار آنها از محل باشگاه تامین می‌شود. ناگفته نماند علیرضا بیرانوند تقریبا دو ماه پیش در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که مدیریت در باشگاه پرسپولیس با کمک هوادار متمول آسان است اما به نظر می‌آید چند ماهی است که خیلی سخت شده! در این مورد با‌خبر شدیم ممکن است با تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس، هوادار متمول مجدد حمایت‌های مالی‌اش از این باشگاه را ادامه دهد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار