| کد مطلب: ۱۰۷۷۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

با حضور این ستاره ها پشت صحنه تیم ملی ایران جذاب شد

کادر فنی پرتعداد تیم ملی باعث شده در بازی‌های ملی پشت صحنه جذابی روی نیمکت و حتی سکوها به وجود بیاید.

با حضور این ستاره ها پشت صحنه تیم ملی ایران جذاب شد

​به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش 3 ،حضور مربیانی از طیف‌ها و سلایق مختلف در کادر فنی تیم ملی، با سوابق و تجربیات گوناگون فضای جالبی را در کادر فنی تیم ملی ایجاد کرده است.

حالا تیم ملی یک گروه فنی پر و پیمان دارد که برای بازی‌های پیش‌رو و البته مهمتر از آن موفقیت در جام ملت‌ها نقشه می‌کشند.

غیر از حضور خداداد عزیزی و هومن افاضلی که در نقش مشاور به قلعه‌نویی کمک می‌کنند و در بازی‌های ملی روی سکوها حضور دارند، یک گروه پرتعداد نیز روی نیمکت هستند تا امور فنی را پیش ببرند.

آنتونیو مانیکونه ایتالیایی با تجاربی گرانبها از فوتبال اروپا، حمید مطهری بعد از موفقیت در کادر فنی پرسپولیس، سعید الهویی  به عنوان دستیار فنی قلعه‌نویی که در تیم‌های مختلف مثل تراکتور، سپاهان، ذوب آهن و گل گهر همراهش بوده، رحمان رضایی با سابقه سال‌ها بازی در اروپا و حضور در نیمکت‌های لیگ برتری به علاوه آندو تیموریان که با برخی از این بازیکنان همبازی بوده و می‌تواند پل ارتباطی بین آنها و کادر باشد، این گروه فنی جذاب را تشکیل داده‌اند.

این مربیان در لحظه لحظه بازی‌های تیم ملی همپای قلعه‌نویی حرص می‌خورند و نگرانند‌ اما وظیفه دارند با حفظ آرامش مدام در حال طرح‌ریزی نقشه‌هایی برای بهبود کیفیت فنی تیم در جریان مسابقه و بازی‌های بعدی باشند. آنها آنالیز حین مسابقه، بعد از بازی، بررسی حریفان و هر آن چیزی که در حیطه مسائل فنی باشد را بین خود تقسیم کرده‌اند و بدون جنجال کار را پیش می‌برند.

نکته اینجاست که اعضای کادر فنی تیم ملی با وجود اینکه غالبا در تیمی همکار نبودند، حالا ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با هم برقرار کرده‌اند و همه به یک هدف مشترک که موفقیت در جام ملت‌هاست فکر می‌کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار