| کد مطلب: ۱۰۷۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

حمایت جانانه اسطوره استقلال از تیم جواد نکونام

حمیدرضا بابایی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال این فصل به بهترین شکل استراتژی و ساختار دفاعی خودش را انسجام بخشیده و کادرفنی این تیم خوب می‌داند که یکی از دلایل قهرمان شدن در لیگ برتر کم گل خوردن است.

حمایت جانانه اسطوره استقلال از تیم جواد نکونام

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از پارس فوتبال، حمیدرضا بابایی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت:

از قبل هم مشخص بود که تیم ملی ایران بتواند هنگ‌کنگ را در تهران با گل‌های زیاد شکست بدهد، چون این تیم آنچنان قدرت مقابله با ایران را نداشت. تیم ملی در این بازی بسیار قوی کار کرد و کار سختی برای پیروزی پُرگل در این مسابقه نداشت.

وی در مورد توانایی و شایستگی لژیونرهای ایران عنوان کرد:

در حال حاضر ملی‌پوشان کشورمان در بهترین دوران آمادگی خودشان هستند که در تیم‌های خوب اروپایی بازی می‌کنند. ضمناً ستاره‌های ایران چندین سال است که کنار هم بازی می‌کنند و در این مدت به شناخت خوبی از یکدیگر رسیده‌اند. این موضوع کمک می‌کند تا در ادامه تیم ملی نتایج خوبی را به دست بیاورد.

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت:

 حسین عبدی به عنوان سرمربی چندین سال است که بالای سر تیم ملی نوجوانان است و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. این نشان می‌دهد که اگر به سرمربی تیم زمان بدهند، نهایتاً در رقابت‌های مهم نتیجه‌گیری حاصل می‌شود. نوجوانان ایران توانستند در اولین بازی خودشان برزیل، قهرمان دوره قبل و جهان را ببرند و پرچم فوتبال ایران را در جهان به اهتزار دربیاورند. اگرچه به انگلیس ۲ بر یک باختند، اما عملکردشان در این دیدار هم خوب بود و تا اینجای کار نمره قبولی گرفته‌اند.

کارشناس فوتبال درباره صدرنشینی استقلال در جدول لیگ برتر یادآور شد:

استقلال این فصل به بهترین شکل استراتژی و ساختار دفاعی خودش را انسجام بخشیده و کادرفنی این تیم خوب می‌داند که یکی از دلایل قهرمان شدن در لیگ برتر کم گل خوردن است. همچنین استقلال در ۹ دیداری که انجام داده، خیلی خوب از گل‌های زده‌اش محافظت می‌کند و از خط حمله برای حفظ نتیجه برتری‌اش جلوی حملات رقبا را می‌گیرد. ضمناً جواد نکونام برای پیاده کردن تفکرات فنی و تاکتیکی خودش مهره و ابزار لازم را دارد. این تیم هفته به هفته به وحدت تاکتیکی رسیده است و بازیکنان‌شان هم هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند.

وی افزود: علت بعدی که استقلال هم اکنون در صدر جدول قرار دارد، عدم نتیجه‌گیری حریفان سرسخت‌اش است. سپاهان با کسر ۴ امتیاز و باخت به ملوان کمی از کورس عقب ماند. پرسپولیس هم به خاطر برخی از مسائل درون تیمی و آسیب‌دیدگی بازیکنانش وارد چالش جدیدی شده است. تراکتور و سایر تیم‌ها نیز هنوز به هماهنگی تیمی خوبی دست نیافته‌اند تا صدرنشین را اذیت کنند. نهایتاً با وجود این موارد چرخ استقلال خوب می‌چرخد تا کماکان در صدر جدول قرار داشته باشد.

حمیدرضا بابایی با اشاره به اینکه تیم فوتبال سپاهان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است، خاطرنشان کرد:

سپاهان یک تیم بسیار کامل است و ۲ سال بازیکنان و کادرفنی این تیم در کنار هم هستند و امسال بوی قهرمانی می‌دهند. باشگاه سپاهان چندین سال است که ثبات مدیریتی و مالی‌اش تغییر نکرده و از این نظر با نظم و انضباط مالی بسیار خوب، یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است. از نظر فوتبالی هم کادر فنی بادانشی دارد و مورایس سرمربی این تیم برای دومین فصل در سپاهان نشان داده که مدعی اول قهرمانی این فصل لیگ برتر است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار